RE: RE: Czy #polish rośnie w siłę?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy #polish rośnie w siłę?

RE: Czy #polish rośnie w siłę?

Czy ten komentarz jest do mnie? Bo zaskoczony jestem, że mi to tak łopatologicznie tłumaczysz i

To nie jest żadne Ponzi tylko najbliżej temu do posiadania akcji przedsiębiorstwa.

Ja nigdzie tu tak nie twierdziłem, tylko kolega mnie prześladuje z tym stwierdzeniem.

Generalnie zgadzam z twoim wywodem i daje temu tu wyraz. Zresztą podzieliłem się prywatną opinią, na temat zarządzania własnym HP, ale się nie spodobała.

Nie wiem, czy to było do mnie, ale ciągnąc ten wywód. Co z tym kiedy ktoś ci powierza swoje udziały? Czyli "głosujesz" nie za swoje. Nie wiem, czy jesteś świadomy, że używając tego narzędzia, to ty jesteś wielorybem, złożonym z płotek, ale jednak i to na twoich barkach spoczywa odpowiedzialność na sieci na równi z innymi wielorybami. Czy to uczciwie pchać wynik czyiś udziałów wprost na zewnątrz firmy?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center