Inwestycja w Hive

obraz.png

Mam przyjaciela, z którym rozmawiam rzadko, ale za to długo. Podczas tych rozmów zwykle pojawia się temat Bitcoina, którego mój znajomy zamierza kupić już od kilku lat (bez skutku). Jako, że mam u niego dług wdzięczności postanowiłem kupić dla niego 0,01 BTC i podarować mu go za jakiś czas.

Jak pomyślałem, tak zrobiłem. Trzymałem go jednak na giełdzie. A wiadomo, że na giełdzie środków lepiej nie trzymać. Zacząłem więc rozglądać się za bezpiecznymi możliwościami jego przechowania, a potem zacząłem wyobrażać sobie, co też ten mój przyjaciel będzie musiał zrobić, żeby tą setną BTC spieniężyć... I ostatecznie postanowiłem zamienić go na HIVE, a następnie połowę wrzucić w HP, a drugą połowę wymienić na HBD. HIVE jednak spadł poniżej realnej (moim zdaniem) wartości. Ostatecznie więc wszystko wrzuciłem w HP. Może za jakiś czas wrócę do pierwotnego planu i połowę zamienię na HBD.

Eksperyment rozpocząłem dnia 11 kwietnia startując z 500 HIVE. Traktuję to z jednej strony jako spłacenie długu wdzięczności, ale również próbę sprawdzenia inwestycyjnego potencjału Hive. Ciekaw jestem co będzie za rok, za dwa. Czy kuracja, APR i potencjał wzrostu Hive są lepsze niż pewne 20% na HBD? Poczekamy, zobaczymy...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now