RE: RE: Ostatnio obejrzałem #75 - "Gambit królowej"
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostatnio obejrzałem #75 - "Gambit królowej"

RE: Ostatnio obejrzałem #75 - "Gambit królowej"

Potwierdzam, że serial bardzo dobrze zagrany i nakręcony, z ciekawym scenariuszem. Wciągnie nawet osoby, które nie umieją grać w szachy i w ogóle się nimi nie interesują i nie interesowały. A u tych, którzy kiedyś grali, może rozpalić tę iskierkę tęsknoty za pięknem tej gry, która tak fascynowała bohaterkę.

Czy czytałeś powieść? Czy tam zakończenie było identyczne? Bo miałem wrażenie, że finał miał być zupełnie inny - i tylko zakończeniem jestem w sumie nieco rozczarowany. Troszeczkę za hollywoodzkie.

Dorociński świetnie pasował do roli Borgova. Ktoś podjął doskonałą decyzję i Dorociński się sprawdził - choć wykazać się musiał głównie powściągliwością.

Mogłeś dać jeszcze na początku spoiler alert, bo w zasadzie wyjawiasz najważniejsze wątki :-). I jeszcze drobiazg:

...adopcja miała być próbą rozpadającego się małżeństwa...

Chyba 'ratowania' chochliki Ci zjadły.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now