(Splinterlands game) Death quest and good luck rewards

screenshot_20220427_152347.jpg

Hello all friends.
I play the Splinterlands game every day.
Today I have the opportunity to play
Death Quest
I played Death Quest 14 times.
Today the number of battles has increased slightly.
These days, the opponents are very skilled.
Therefore, it is not easy to finish the battle quickly.
There were some difficulties.
I try to stand on BRONZE 2 every day.
The end of the season does not need much.
Therefore, I am very careful to stay in BRONZE 2.
If you are in BRONZE 2, you can search for DEC.
I'm working slowly to get a DEC.
img_20220428_094105.jpg
As a leader when I play Death quest.
I use THADDIUS BROOD card.
Behind him .....
CURSED WINDEKU card
LIFE SAPPER card
DEATH ELEMENTAL card
SILENT SHA-VI card
SUPPLY RUNNER card
UNDEAD BADGER card
SHAWON SNITCH card
MAGGOTS card
We use cards such as

I lost from the first match to the eighth match in a row.

I won from the ninth round to the twelfth round in a row.

I lost in the 13th match.
I won the 14th match.

screenshot_20220427_155601.jpg
I played 14 fights today.
I lost 9 times and won 5 times.
The prize for me is VENARI HEATSMITH.
I received a card.
I'm lucky today.
Special thanks to all the friends..

The images below show the events I won.
Event (9)
screenshot_20220427_154034.jpg

Event (10)
screenshot_20220427_154218.jpg

Event (11)
screenshot_20220427_154509.jpg

Event (12)
screenshot_20220427_154733.jpg

Event (14)
screenshot_20220427_155501.jpg

(Splinterlands ဂိမ်း)
သေခြင်းပစ္စက္ခနှင့် ကံကောင်းခြင်းဆုလာဘ်များ

သူငယ်ချင်းများအားလုံးမင်္ဂလာပါ။
ကျွန်တော် နေ့တိုင်း Splinterlands ဂိမ်းကို ကစားတယ်။
ဒီနေ့ ကစားခွင့်ရတယ်။
သေမင်းရှာပုံတော်
Death Quest 14 ကြိမ်ကစားခဲ့တယ်။
ဒီနေ့ တိုက်ပွဲ အရေအတွက် နည်းနည်း တိုးလာတယ်။
အခုခေတ်မှာ ပြိုင်ဘက်တွေက အရမ်းကျွမ်းကျင်တယ်။
ထို့ကြောင့် တိုက်ပွဲကို မြန်မြန်ပြီးရန် မလွယ်ကူပေ။
အခက်အခဲအချို့ရှိခဲ့သည်။
ကျွန်တော် နေ့တိုင်း BRONZE 2 မှာ ရပ်တည်ဖို့ ကြိုးစားတယ်။
ရာသီကုန်ရင် အများကြီး မလိုပါဘူး။
ထို့ကြောင့် ကျွန်ုပ်သည် BRONZE 2 တွင်နေရန် အလွန်သတိထားပါ။
သင်သည် BRONZE 2 တွင်ရှိနေပါက၊ သင်သည် DEC ကိုရှာဖွေနိုင်သည်။
DEC တစ်ခုရဖို့ ဖြည်းဖြည်းချင်း လုပ်ဆောင်နေပါတယ်။

ကျွန်တော် Death quest ကစားတဲ့အခါ ခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်အနေနဲ့ပါ။
ကျွန်တော် THADDIUS BROOD ကတ်ကို သုံးပါတယ်။
သူ့နောက်မှာ.....
CURSED WINDEKU card
LIFE SAPPER card
DEATH ELEMENTAL card
SILENT SHA-VI card
SUPPLY RUNNER card
UNDEAD BADGER card
SHAWON SNITCH card
MAGGOTS card
အစရှိတဲ့ ကတ်တွေကို သုံးပါတယ်။

ပထမပွဲကနေ ရှစ်ပွဲဆက်တိုက်ရှုံးခဲ့တယ်။
ကိုးပွဲကနေ ဆယ်နှစ်ကြိမ်မြောက်အထိ ဆက်တိုက်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
၁၃ ပွဲမှာ ရှုံးခဲ့တယ်။
14 ကြိမ်မြောက်ပွဲစဉ်ကိုအနိုင်ရခဲ့တယ်။

ဒီနေ့ ၁၄ ပွဲ ကစားခဲ့တယ်။
၉ ကြိမ်ရှုံးပြီး ၅ ကြိမ်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
ကျွန်တော့်အတွက် ဆုကတော့ VENARI HEATSMITH ပါ။
ကတ်တစ်ခုရထားတယ်။
ငါ ဒီနေ့ ကံကောင်းတယ်။
မိတ်​​ဆွေများအားလုံးကို အထူး​ကျေးဇူးတင်​ရှိပါသည်​။

author: @thurawinkyaw
photo: screen shots

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center