I have been playing Splinterlands for 10 days.

img_20220222_200521.jpg

img_20220222_200452.jpg

img_20220222_200609.jpg
Welcome to all Splinterlands game lovers.
I've been playing Splinterlands for 10 days now with this one.
I'm playing Fire Quest today.
When I started the battle, I put the TARSA card at the front.
At the back is the LIVING LAVA. RADIATED SCORCHER. TENYII STRIKER. SERPENTINE SPY. LAVA SPIDER. FIRE ELEMENTAL. ANTOID PLATOON. SCAVO FIREBOLT. GOBLIN FIREBALLER.
Insert the cards.
I only played nine times today.
I lost 4 times.
I won 5 times.
When I opened the prize, I saw 3 CREDITS.
CREDITS get less.
But I'm glad I got the combat experience.
See you next day.
That's all for today.
ကျွန်တော် Splinterlands ကစားနေတာ 10 ရက်ရှိပါပြီ။

Splinterlands ဂိမ်းချစ်သူများအားလုံးကို ကြိုဆိုပါတယ်။
ဒီတစ်ခုနဲ့ ကျွန်တော် Splinterlands ကစားနေတာ 10 ရက်ရှိပါပြီ။
ဒီနေ့ Fire Quest ကစားနေတယ်။
ကျွန်တော် တိုက်ပွဲစစတုန်းကတော့ TARSA ကတ်ကို ရှေ့တန်းမှာ တင်လိုက်တယ်။
နောက်ဘက်မှာ LIVING LAVA ရှိတယ်။ ရောင်ခြည်ဖြာထွက်သော ခြစ်ရာ။ TENYII တိုက်စစ်မှူး။ SERPENTINE ထောက်လှမ်းရေး။ LAVA ပင့်ကူ။ မီးဒြပ်စင်။ ဆန့်ကျင်ရေးတပ်စု။ SCAVO FIREBOLT GOBLIN မီးပုံးသမား။
ကတ်များကိုထည့်ပါ။
ဒီနေ့ ကိုးကြိမ်ပဲ ကစားခဲ့တယ်။
4 ကြိမ်ရှုံးခဲ့တယ်။
5 ကြိမ်အနိုင်ရခဲ့တယ်။
ဆုဖွင့်တုန်းက CREDITS 3 ခုတွေ့တယ်။
ခရက်ဒစ်များ လျော့နည်းလာသည်။
ဒါပေမယ့် တိုက်ပွဲအတွေ့အကြုံရလို့ ဝမ်းသာပါတယ်။
နောက်နေ့တွေ့မယ်။
ဒီနေ့အတွက် ဒီလောက်ပါပဲ။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center