Origami Deniyorum

Merhabalar. Yaratıcı olmak isteyen ben, biraz origami öğrenmeye çalıştım. Bugün de, içinden civciv çıkan yumurta yapmayı denedim. Çok mükemmel olmadı hatalar oldu yeni öğrendiğim için, ilerde daha güzel şeyler yaparım diye düşünüyorum.

Öncelikle kağıdı iki kere katlayıp iz çıkartıyoruz. Sonra köşeden orta çizgiye doğru katlıyoruz ve geri alıyoruz. Sonra da, diğer köşeden küçük katlanan yerin çizgisine getiriyoruz.

pop1.png

Sonrasında son yaptığımız katlanmış şeklin üzerine, sağ ve soldan, sivri yeri kağıdın kenarına gelecek şekilde katlıyoruz. Yumurtanın alt tarafı bitmiş oluyor.

pop2.png

Yumurtanın üst tarafı için;

İlk iki aşama ilk işlemdeki ile aynı, sonrasında sağ ve soldan kağıdı büküyoruz.

pop3.png
,
Yumurtanın üst tarafı da hazır oldu. Yumurtanın içine civciv şeklinde bir şey kesip boyayıp yapıştırdım ben.

pop4.png

Tatlı görünüyor elinizle üst tarafı açıp kapatıyorsunuz, ama siz daha güzel yaparsınız eminim, renkli kağıtlarla çok daha güzel olur benimki yaparken biraz buruştu bir de.
Sevgiler.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments