Power nap, nappuccino a jejich síla

Power nap

Co mě vždycky nakopne po obědě a vylepší mi ten zbytek dne? Ne, není to kafe, ale Power nap. Teda, ne tak docela vždy, ale občas ho používám. To kafe ale zatím častěji, je to praktičtější. A že se tomu říká Power nap jsem zjistil celkem nedávno, když mi to řekl kámoš.

Před pár lety jsem se naučil si dáchnout po lyžovačce, abych vydržel dýl na "večerní program". Bylo to super a po únavě na horách to pomůže. Tohle je vlastně něco trochu jiného.

Co to je ten Power nap? Krátký spánek na 5-30 minut, který vás naboostne do zbytku dne. Určitě ale nepřekračujte délku 30 minut, doporučil bych spíš 20-25 minut. Spánek přes 30 minut znamená, že upadnete do hlubokého spánku a z něho se probudíte ještě víc unavení, než jste byli předtím!

obrazek.png

Nappuccino

Nappuccino neboli kofeinový spánek je skvělým způsobem, jak nabrat novou energii během odpoledne. Je to vlastně takový upgrade Power napu. Stačí si před zdřímnutím dopřát šálek espressa a pak si jít dáchnout na 20 minut, což je přesně doba, kdy začne účinkovat kofein v espressu!

A víte co? Dnes jsem to zkusil a je to fakt pecka! Trochu jsem měl obavy o to dát si kafe a jít si lehnout, ale funguje to. Probudil jsem se po těch 20 minutách jako nový člověk. Cítil jsem se plný energie a připravený na zbytek odpoledne. Bylo to jako malé osvěžení pro můj mozek, lepší než ledová sprcha. I když i ta má něco do sebe. Tak příště to udělám i s upgradem ledovou sprchou...nebo ne, to si nechám až na léto.

Ten kofein se prostě postaral o to, že jsem nevstal s ospalou tváří a místo toho jsem měl ten výraz "Let's do this!"

obrazek.png

Zkoušeli jste to někdy? Znáte power nap a nappuccino?

Zdroj obrázků: Pixabay

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center