O poolech na Hive a bitcoinu a jejich super výtěžnosti u mého hospodaření

Tak je to pár měsíců co jsem po roce psal souhrn po roce k pokusu s pooly na Hivu.

Teď zrovna nastal tne případkdy převažuje Hive a ne swapLTC. 3.12.2022

Opera Snapshot_2022-12-03_033253_beeswap.dcity.io.png

Takže jak si ověřit že mi LTC v poolu na páru Hive/LTC roste když jsme předtím použili přepočet po roce přes LTC. Tentokrát musíme použít procentuelní poměr rustu Hive k LTC.

přepočet.png

:) :):) druhého řádku si nevšímejte...

Takže za posledních 5 měsíců jsme si oproti minule polepšil z 0.01720991 LTC na 0.01950956 LTC :)

Takže super stále to funguje i po propadu cen jak LTC tak Hive. Roční APR si dopočítejte samy ale mým hrubým odhadem se to blíží k 30% ročního růstu počtu tokenů LTC.

Širší pohled.

Zkoušel jsme nějaké pooly s pár dolarama a bonusové tokeny jsme občas swapoval za BTC. Tedy za pár satoshi. Když jsme s tím začal tak jsem tam měl něco okolo 50 000 satoshi. Teď můj seznam tokenů vypadá takhle :)

Hodnota mého jmění v půlech je dolarově sice dole ale pokud je apr zhruba na poolech stejné tak je to super. A co se týče satoshi tak ty mi vynesli přes 230k navíc na bonusech z poolů...

Pokud zkusím nějaký střízlivý odhad k době kdy jsme s tím začal přes namnožené satošíky tak je to asi pětinásobek při tehdejší ceně za BTC (beru do úvahy souhrnej pokles trhu jak cen btc, hive i ltc a ostatních tokenů) takže začínal jsme tehdy s 300 dolarama myslím pokud budu brát zatím dosavadní vrchol hive ceny :) tak až bude stejná tak bych tam měl mít 5*$300 dolarů k dnešku...
To je celkem za 13 měsíců plus mínus. :)

Opera Snapshot_2022-12-03_032639_hive-engine.com.png

A k čemu satošíky

Posledních dobou vzniklo hned několik projektů podporující propojení LN(lightning network). Pak bude možné implementovat do prohlížečů hive blockchainu LN a tím pádem budete moc lehce zaplati satošíkama za kafe přímo z hivu ať už to bude PeakD a nebo nějaká aplikace.

Jeden z projektů od @brianoflondon můžete podpořit v proposals. Třeba na PeakD zde: https://peakd.com/me/proposals. Pro podporu vašeho hlasů ještě zbývá 5 dnů.

Hivu a LN zdar! :)

PS: Ještě taková teoretická úvaha na závěr. Kdyby jsme čistě teoreticky mě někdo následoval a investoval stejně tokenů jako mám právě v poolech já. Tak Vás to bude stát $176. Takže pokud by se pak Hive dostal na mojí kýženou hranici kde bych byl v 5ti násobném zisku tokenů, tak vy budete okolo deviti násobného zisku odhadem. :) Já vím zní to jako letadlo. Ale mít likviditu na burze je služba takže to berte tak že je to služba výnosně placená protože moc lidí tam kapitál zatím strkat nechce. :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now