Z národů ač jsme různých...

Tento článek píšu krátce před půlnocí, po tom, co jsem absolvoval společenskou večeři ve velmi mnohonárodnostní společnosti.

A musím říct, že takové ty nepodložené předsudky a stereotypy, týkající se jakýchsi "národních povah", tak ty se nejspíš...
zakládají na pravdě.

Protože Francouzi byli za všech okolností milí a elegantní, Němci odmítli víno (ačkoliv bylo luxusní) a pili pivo, po kterém se stávali přátelští až žoviální, seveřané (Litevci) zůstávali chladně korektní, zatímco parta Italek se po čtvrté rundě červeného odbrzdila a začala zpívat.

Akorát nevím, jestli jsem se já sám zachoval podle českých stereotypů, když jsem na rozdíl od Němců odmítl pivo (nějaký holandský patok servírovaný v dvoudecových skleničkách bez pěny, wtf??) a spíš mi byly bližší ty Italky a to italské červené, značka Neroněco, které při nalévání vonělo až k vedlejšímu stolu :)

img_20220211_213106_hdr.jpg

Otázka pro pamětníky: Odkud jsem si vypůjčil nadpis článku?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center