Listopadová výzva #abeceda - vyhodnocení

Dnes jsem měl hodně vyplněný den, takže tento článek píšu poměrně pozdě večer. Ale to je moje věc. Výzvu jsem vyhlásil, soutěžní články si prohlédnul, tak tady je vyhodnocení.

Rovnou musím říct, že mě trošku zklamala účast. Tipoval jsem minimálně tři další lidi, o kterých jsem si myslel, že do toho půjdou. A přemýšlím, čím to je. Nedostatek času, zaneprázdněnost? Nebo jsou moje výzvy nudné a málo atraktivní? Tak či onak, tentokrát jsem byl rozhodnutý, že odměním tři nejlepší. A protože se zúčastnili právě tři, ani tentokrát nikdo neodejde bez odměny. Těm, kteří se mohli taky zúčastnit a nakonec se na to vyrezignovali, říkám stručně: vaše chyba.

Nicméně přikročme k hodnocení.

Jak jsem se zmínil, máme tu tři účastníky:


@bucipuci
@bucipuci/the-alphabet-is-a-little-different-abeceda-trochu-jinak-czech-only


@kolczurka
@kolczurka/polsko-czeski-slownik-polsko-cesky-slovnik


@zirky
@zirky/abeceda-to-je-veda


Všichni splnili zadání, všichni ho splnili kreativně a zajímavým způsobem. Ale nedá se nic dělat, musím někoho vybrat jako lepšího a nejlepšího.

Na první místo dávám @kolczurka, za dobře udělanou prezentaci. Jestli se díváte na soutěž Masterchef, tak víte, že u jídla záleží nejen na chuti, ale na způsobu servírování. A @kolczurka nám naservírovala svoji abecedu vskutku příkladně.

Rozdíl mezi druhým a třetím místem nebyl až tak markantní, ale rozhodnout musím. Takže na druhém místě bude @bucipuci, který hledal tvary písmen v různých přírodních i umělých objektech, a bronzovou medaili dostává @zirky, který si výzvu užil s velkým množstvím fotek.

Padesátidolarovku tedy rozděluji takto:

@kolczurka25 HBD
@bucipuci17 HBD
@zirky8 HBD

V prosinci vás nechám odpočinout, ale zadání pro lednovou výzvu už mám připravené. Zveřejním ho samozřejmě až 1. 1. 2024 a do té doby nebudu ani naznačovat. Nebo že bych přece jenom naznačil?

  • opět si rezervuji na odměny padesát HIVE dolarů
  • tentokrát ale nebudu chtít mnoho fotek - hvězdně zabodovat budete moct třeba i jen s jednou jedinou
  • ale jako obvykle, nebude to zadarmo. I když to bude zadání splnitelné pro každého, bude v jistém smyslu možná náročnější, než ta předchozí. Ale tím vás nechci odradit. Naopak - chci vzbudit ve vás zvědavost a sebevědomí, že to dokážete.

A co to konkrétně bude? To se nechte překvapit.

sepa.png

vote_follow.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency