Jsou mezi námi

Občas si na sociálních sítích čtu zábavné teorie konspirátorů. Chemtrails, (ne)přistání na Měsíci, newyorská dvojčata, covid, válka na Ukrajině a kdesi cosi. Ale nejspíš jsem nikdy nikoho takového nepotkal osobně.

Tak ono se není zase až tak čemu divit. Moje bublina, co se týká fyzických, osobních kontaktů, není až tak rozsáhlá. V práci jsem v úzkém kontaktu s poměrně kvalifikovanými lidmi, do hospody nechodím, příbuzných mimo vlastní rodinu taky mám prakticky minimum.

Včera jsem však měl nějaké cestování, a když jsem šel po nástupišti od vlaku, konečně jsem ho potkal.

Totiž stál na nástupišti jeden pán, hovořil s jednou paní a hovořil velmi hlasitě. Já vím, že se cizí hovory nemají poslouchat, ale na uších nejsou víčka, uši nezavřeš. Když jsem zaslechl prvních pár slov, musel jsem se zastavit, protože jsem naléhavě potřeboval něco najít v jízdním řádu, a přitom jsem nechtě😉 poslouchal. A bylo tam skoro úplně všechno.

  • že nás práškují. Že dnes dopoledne bylo na obloze šest čar a před polednem pět, a že se objevují pravidelně a že je to cítit.
  • že u Nového Jičína bylo tornádo, a že to úplně jasně nebylo přírodního původu, protože se kontroluje a ovlivňuje počasí
  • že pomáháme cizí zemi na úkor našich lidí a všechno to řídí USA

Nechtělo se mi tam dlouho okounět, tak jsem odešel, ale myslím, že by časem došlo i na tu plochou zemi a bakteriologické laboratoře. Nicméně před odchodem jsem ještě zaslechl, kam vlastně pán jede. Vracel se domů ze setkání s politikem - se soudruhem stalinistou-brežněvistou Josefem Skálou (KSČM). Nepřekvapilo mě to, jaksi jsem to skoro i čekal.

Vlastně jsem se naživo setkal s tím, co jsem doposud znal jen ze sociálních sítí. Takže to není vtip. Skutečně existují a jsou mezi námi.


Když jsem dopsal tento článek, chtěl jsem ho doprovodit nějakými ilustračními fotkami. A místo toho, abych sáhl do svého archívu nebo do nějaké free databanky, zkusil jsem něco jiného. Existují už stránky, kde umělá inteligence vygeneruje obrázky na základě textového zadání. Tak jsem zkusil https://beta.dreamstudio.ai/dream a zadal tam nějaká hesla vztahující se ke konspiračním teoriím. A ilustrační obrázky byly na světě.

sepa.png

vote_follow.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now