Další power-up / Another power-up

source: Pixabay.com

Tak jsem power-upnul další 1k HIVE :) Nemyslím si, že budu v blízké době potřebovat likvidní HIVE, takže jsem vzal 500 z likvidních rezerv a dalších 500 z toho, co jsem měl na burze.

Takže jsem teď delfín ... nebo je to tak? Někteří říkají, že je to od 5k HP (mám o něco více) a někteří říkají, že je to od 10M Vests (mám o něco méně), na tom nezáleží - rozdíl mezi mega-obézním kaprem a super-anorektickým delfínem je... nic.

Počet transakcí v Hive jednoznačně stále roste. V poslední době ani 4,1k HP nestačilo na sbírání tokenů pro vytvoření účtu během špičky. Musel jsem je sbírat v době nižší aktivity. Myslím, že tohle je na chvíli vyřešeno. Samozřejmě větší síla hlasu se vždy hodí :)

V neposlední řadě pro ty, kteří také preferují „poloautomatické“ hlasování a mají příliš mnoho voting power, zvažte tyto 2 lidi, které jsem dnes přidal do svého nastavení hlasování:
@stayoutoftherz (kromě jiného je klíčovou postavou v šachové komunitě, kde organizuje turnaje)
@pavelsku (píše spoustu dobrých článků o široké škále témat v české komunitě, většinou jen v češtině)

I powered up 1k Hive again :) I don't think I will need liquid HIVE anytime soon so I took 500 from liquid reserves and another 500 from what I had on exchange.

So I am a dolphin now... or am I? Some say its 5k HP (which I am bit above) and some say its 10MVests (which I am bit under) well doesn't matter difference between really fat minnow and really skinny dolphin is well... nil.

Number of transactions on Hive clearly keeps growing. Recently even 4.1k HP wasn't enough to claim account creation tokens during most of the day. Had to do so in times of lower activity. Guess I won't have this problem for a while now. And obviously bigger voting power is always good :)

Last but not least for those who also prefer "semi-auto" voting and having too much voting power consider these 2 people I added today to my voting settings:
@stayoutoftherz (apart from other things he is key figure in Chess community where he organizes tournaments)
@pavelsku (writes lot of good articles about wide variety of topics in Czech community, most are Czech language only)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center