Pozvánka na kreativní den

Ahoj! Konečně jsem si po dlouhé době našla zase chvilku na odpočinek a na nějaký ten článek. Ale o čem psát? Rozhodla jsem se, že dnes netradičně trochu zpropaguji svoji práci, kde občas mám příležitost se seznámit s nějakým zajímavým přístrojem a pomoct s přípravou na nějakou tu akci.

Tento týden jsem na jednu takovou akci připravovala jednu z aktivit, kterou si děti budou moct vyzkoušet. Na této aktivitě si budou moct děti potisknout látkovou tašku a odnést si jí domu. A jak to budou dělat? No, postup je celkem jednoduchý. Připravila jsem si pro ně pár návrhů obrázků na téma MEXIKO, které si pak jen vybarví v malování. A tento obrázek se pak vezme, vytiskne se na sublimační tiskárně a opatrně přenese na tašku pomocí termolisu. To zní celkem jednoduše, že? To jsem si původně také myslela, ale najít ten správný poměr časů, teplot a tlaku na termolisu bylo celkem náročné. Ale nakonec si myslím, že jsou to celkem povedené výsledky.

Zde můžete vidět fotky tašek, které jsou plné pokusů.

Tento pokus si myslím, že už je velice povedený až na pár drobností.

A jak jsem zmiňovala na začátku článku, tak nyní přichází ta malá reklama. Chtěla bych vás (respektive spíše vaše děti) pozvat na akci „Pololetní prázdniny v DDM“, kterou pořádá 2. února DDM na Praze 6. Celý den bude plný zábavy, jako jsou hry v klubu, šipkový turnaj, zookoutek, fyzikální pokusy, výtvarné dílny, cestovatelská přednáška, netradiční sporty, počítačová herna, taneční workshop, cirkusový workshop a v neposlední řadě potisk látkové tašky. Akce navazuje na „Noc domečků“ a proto se ponese ve stejném duchu. Tématem tedy bude MEXIKO. První z aktivit začíná od 8.30 a poslední aktivita končí v 17.00. Pokud zde budete trávit celý den, tak cena za akci je 250 Kč, ale je také možné se zúčastnit jednotlivých programů, které jsou po 70 Kč. Pokud byste se rozhodli se akce zúčastnit na celý den, je potřeba si vzít s sebou oběd, který si pak můžete ohřát v mikrovlnce.

Omlouvám se, že dnešní článek je spíše reklama, ale myslím si, že by to pro děti mohl být zajímavý zážitek a že by si tato akce zasloužila, aby se o ní dozvědělo více lidí.

A na závěr pár obrázků, které si děti budou moct vybarvit v malování. Bohužel však musí být s malou reklamou :(

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now