Knihy

Kraťas.jpg

Dneska mě bůhví proč napadlo, že jsem v posledních možná 15 letech nepřečetl snad jedinej román, scifi, detektivku nebo jinou beletrii (říká se tomu tak dneska, že jo?). Všechno k čemu jsem se dostal, zavánělo nejdřív osobním rozvojem, new age, ezoterikou, postupně přecházelo v duchovní literaturu, ekonomiku/finanční trhy a pohyb/cvičení/fitness (naučná/odborná literatura?).

Asi je to z důvodu, že televize (a dneska Netflix, HBO, Amazon) jsou plný nějakých smyšlených příběhů a já nemám důvod jich vyhledávat víc, byť třeba kvalitnějších, protože mi čtení knihy sebere oproti filmu (i seriálu) kvantum času (zkrátka se mi změnily priority). Kdybych dneska měl sáhnout třeba po Hlavě XXII a měl si vybrat mezi knihou, filmem a seriálem, tak kniha by byla to poslední, ač se mi moc líbila, když jsem jí četl.

V tý souvislosti mě napadá, že filmy a seriály možná knihy neničí (jak občas někde zaslechnu), ale mění... Nevim ale jak je na tom dnešní mládež se čtením a když se podívám na internetový knihkupectví, tak je to vlastně samej thriller, nebo Třeštíková.

Takže asi žiju v jiným vesmíru a lidi čtou jak prorvaný.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now