Would you ever take back someone who cheated?-Aceptarías a alguien que te engañó?-Бихте ли приели обратно някой, който ви е изневерил? #56 {EN}~{ES}~{BG}

img_0.5838919408654082.jpg
Photo

Hello friends of the Hive ☺ This week's topic of the Ladies of the Hive is very interesting and maybe everyone has a different point of view on the matter,but my opinion has always been the same and will remain the same and that's why I decided to write because I have something to say.

Would you accept someone who cheated on you?

No, no and no! I have already been cheated on and I myself discovered it.... I felt very bad, but everything is overcome, there are worse things.I would not accept anyone who cheated on me.For cheating is a very big betrayal. Once the person has not thought about me how I will feel and react when I find out because sooner or later the truth comes out why should I be like obliged to forgive because he already repents.If I can think of him first,why not him.Yes,everyone makes mistakes,there are no perfect people,but in this sense I personally do not have a second opinion. Once I'm betrayed to that point it's over.I'm a very stubborn person and no matter how much it fucks me up I don't forgive.I hold on to what's mine and that's it.I've been on the other side too.I had the opportunity to cheat and I didn't,because I thought of him first and not my fun. For me it's about truly loving,whatever temptations you have always think and choose the person you love not the one night fun.For me personally there is no point in second chances because after it happened once it will happen again and again. And also things will not be like before there will always be that doubt and there is no point in that tension.Better each one on their own way and that's it.I invited a @projectmamabg to participate ☺


Hola amigos de la Hive ☺ El tema de esta semana de las Damas de la Colmena es muy interesante y quizás cada uno tenga un punto de vista diferente sobre el asunto,pero mi opinión siempre ha sido la misma y lo seguirá siendo y por eso me he decidido a escribir porque tengo algo que decir.

Aceptarías a alguien que te engañó?

No, no y no! Ya me han engañado y yo misma lo descubri....Me senti muy mal, pero todo se supera,hay cosas peores.Yo no aceptaría nadie de me engaño.Para el engaño es una traición muy grande.Una vez que la persona no ha pensado en mí cómo me sentiré y reaccionaré cuando me entere porque tarde o temprano la verdad sale a la luz por qué yo debo estar como obligada a perdonar porque ya el se arrepiente.Si yo puedo pensar primero de el,porque el no.Sí,todo el mundo comete errores, no hay personas perfectas, pero en este sentido yo personalmente no tengo una segunda opinión. Una vez que me traicionan hasta ese punto se acabó.Soy una persona muy cabezota y por mucho que me joda no perdono.Me aferro a lo mío y ya está.Yo también he estado en el otro lado.Tuve la oportunidad de engañar y no lo hice,porque pensé primero en él y no en mí diversión. Para mi se trata de amar de verdad,tengas las tentaciones que tengas siempre piensa y elige a la persona que amas no la diversión de una noche.Para mi personalmente no tiene sentido las segundas oportunidades porque después de que pasó una vez volverá a pasar una y otra vez. Y además las cosas no serán como antes siempre habrá esa duda y no tiene sentido esa tensión.Mejor cada uno por su camino y ya está.Invito a @projectmamabg para que participe


Здравейте Hive приятели ☺ Темата на Ladies of Hive тази седмица е много интересна и може би всеки има различна гледна точка по въпроса,но моето мнение винаги е било едно и също и така и ще си остане и за това реших да пиша, защото имам какво да кажа.

Бихте ли приели обратно някой, който ви е изневерил?

*Не,не и пак не!Изневерявали са ми и аз лично го разкрих ... Беше много гадно,но преживява се не е болка за умиране.Та не бих приела никого обратно камоли да простя изневяра.За мен изневярата е едно голямо предателство и ако обичаш някого истински не би го направил.След като човека не е помислил за мен аз как ще се почувствам и ще реагирал когато разбера, защото рано или късно истината излиза, защо аз трябва един вид да съм длъжна да прощавам, защото той вече съжалява. Еми няма как да стане при мене, след като аз мога да се замислям и да мисля първо за другия човек от колкото за мен така трябва и той.Да всеки прави грешки, няма идеални хора, но в това отношение лично аз нямам второ мнение. Един път предадът ли ме до там, всичко приключва.Аз съм голям инат и колкото и да ми е гадно не прощавам.Държа си на моето и това е.И аз съм била от другата страна.Имах възможност да изневеря и не гонаправих,защото помислих първо за него а не аз да си направя кефа.За мен това да е обичаш истински,каквито и изкушения да имаш винаги да мислиш и да избираш този когото обичаш а не забавлението за една вечер.За мен лично няма смисъл от 2ри шанс, защото след като се е случило един път ще се повтори пак и пак. И освен това нещата няма да са както преди винаги ще го има съмнението и няма смисъл от това напрежение.По-добре всеки по пътя си и това е.Каня @projectmamabg да се включи ☺

img_0.6860183564733389.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
22 Comments
Ecency