TRListe Hive Power Up Day #3 Yarışması

Merhaba değerli hive tr ailesi.
Bu ailenin bir üyesi olmak beni çok mutlu ediyor.
Bu grup sayesinde kendimi daha iyi ifade etmeye başladım.Bu platformun benim için geçici olmamasını sağlayan bu anlamlı grup sayesinde hevesim giderek arttı.
Bazı durumlarda bu platformda oldukça zorlansam da yanımda destekçilerimin olduğunu bilmek beni rahatlattı. Her geçen gün daha güçlü olduğumuzu ve bu gücümüzün giderek artacağını biliyorum.
Yapmış olduğumuz etkinlikler, kurmuş olduğumuz samimi sohbetler biz Hive Tr ailesini daha güçlü yapıyor.
Bugün de bu bağımızı güçlendirmek için güzel bir fırsat. Ekim ayında başlayan,kasım ayında ikincisi yapılan Hive Power Up Day etkinliğimizin bugün üçüncüsünü gerçekleştiriyoruz.
Bu etkinlikte ben de olmak istiyorum.
Ekim ayında katılamadığım, kasım ayında ise 50 Hive ile katıldığım bu etkinliğe bu ay hesabımda bulunan bütün hiveler ile katılmak istiyorum.
67.698 hive ile yarışmaya katıldım.
Yarışma için güzel ve anlamlı bir resim seçmek istedim.
Galerimde bulunan görselleri karıştırırken daha önce telefonuma kaydettiğim bir görseli sunmak istiyorum.
Resimde gördüğünüz ağaç ateş dikeni ağacı olarak biliniyor. Bu ağacın en önemli özelliği sanırım üzerinde ki meyvesi. Bu meyvesi tüketiliyor mu açıkçası bilmiyorum.
Ben bu ağacın üzerindeki meyveleri bizim topluluğumuza benzettim.
Birlik içinde ve canlı duruşlarıyla bizi andırıyor.

Yarışma postumu sonlandırmadan önce
yarışma için sponsor olan @emrebeyler , @bilgin70 , @incublus , @bilginhilal , @bilginselcuk , @mttok , @sunsan ve @anadolu 'ya çok teşekkür ederim.
Bu yarışma için çaba gösteren ve her zaman bizim en büyük destekcimiz olan @damla 'ya da çok teşekkür ederim.
Hepiniz iyi ki varsınız.
Yarışma için katılım sağlayan tüm üyeleri şimdiden tebrik ederim.
Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
18 Comments
Ecency