Happy World Tea Day Tea Lovers//Dünya Çay Gününüz Kutlu Olsun Çay Severler

Hello everyone, friends. When the subject of our favorite drink is brought up and it is my turn, I happily tell about my love for tea. Because drinking tea has become a philosophy of life for me. 😅☕ A day without tea was very bland (tasteless) for me.

Herkese merhaba arkadaşlar. En sevdiğimiz içecek konusu açıldığında ve sıra bana geldiğinde çay sevgimi ballandıra ballandıra anlatırım. Çünkü çay içmek benim için bir hayat felsefesi haline geldi.😅☕🫖 Çay içmeden geçen bir gün benim için çok yavan(tatsız) geçmiştir.

Especially in rainy weather, the taste of drinking tea is different. Don't you think it's perfect to sip your warm tea while watching the gently pouring drops?☕ Today is a special day for me, I wanted to write something about it and share a few photos, I hope you like it 🙂 ☕

Özellikle yağmurlu havalarda çay içmenin tadı bir başka oluyor. Usul usul dökülen damlaları izlerken demli sıcak çayı yudumlamak sizcede mükemmel değilmi?☕🫖 Benim için özel birgün olan bugün de bu konu ile ilgili bir şeyler yazmak, bazı fotoğraflar paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz.🙂🫖☕🥳

In 2016, @bilginselcuk and I went to visit a friend in Kütahya and I took this photo while drinking tea in a cafe with a garden. The brewed tea went very well against the view...☕

Bu fotoğrafı 2016 yılında @bilginselcuk ile Kütahya'da bir arkadaşımızı ziyaret etmeye gitmiştik ve seyirlik bir tepe vardı orada ki bahçeli cafede çay içtiğimiz gün çekmiştim. Manzaraya karşı demli çay çok güzel gitmişti...☕

This photo was taken when I was a chick shepherd.🐣🐤🐥 When I went to the village in the summer, those who saw my posts will remember that I had 4 chicks in front of our door when the weather was hot and I was waiting for them to avoid anything while they were digging in the grass. In our country, tea is mostly drunk at breakfast. In most of them, the tea drinking session was still going on for me, since we got off after breakfast anyway.

Bu fotoğraf civciv çobanlığı yaparken çekmiştim.🐣🐤🐥 Yazın köye gittiğimde paylaştığım gönderilerimi görenler hatırlayacaktır ki 4 tane civcivimi havanım sıcak olduğu günler kapımızın önüne indirip onlar çimenlerde eşelenirken bende başlarına bir şey gelmesin diye yanlarında bekliyordum. Bizim orda çayen çok kahvaltıda içilir. Çoğunda da zaten kahvaltıdan sonra indiğimiz için benim için çay içme faslı devam ediyordu.😃☕🫖💫

We express that we love barbecue as a family at every opportunity. If we are available in our spare time, we try to go to the barbecue. While we barbecue, we drink samovar tea. Of course, the taste of samovar tea is incomparable.😃🫖💫

Ailecek mangalı çok sevdiğimizi her fırsatta dile getiriyoruz. Boş zamanlarımızda müsait olursak mangala gitmeye çalışıyoruz. Mangal olunca semaver olmaz mı arkadaşlar. 😊 Semaver çayının tadı elbette ki kıyaslanamaz.🫖💫 Çay ile ilgili bir yazı olunca semaver çayı konuya dahil olmazsa muhabbet eksik kalır.😃🫖💫

And of course our evening tea. In my hometown, tea is brewed right after dinner.🙃 I say goodbye to this article with evening tea. Happy World Tea Day to all tea lovers 💫 ☕😃 Thanks for reading, good evening 💫🌃🌛🌚

Ve tabiiki akşam çayımız... Günün yorgunluğunu alan lezzet diyebilirim. Mesela benim memleketimde çay yemekten hemen sonrası için yemekle birlikte demlenir.🙃 Bende bu postuma akşam çayıyla veda ediyorum. Tüm çay severlerin Dünya Çay günü kutlu olsun 💫🥳🫖☕😃 Okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi akşamlar.💫🌃🌛🌚

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center