Today I got good news from @Hivebuzz and I making Power Up

Hello every body. Good evening, Today I received some good news. @Hivebuzz wrote a comment on my Hive blog post that I got over 50 Up votes.

IMG_20210531_133642.jpg

Up vote 50 may not be a big deal, but for me, it's really good news. It was an encouragement for the next step. The next target is Up vote 100. I crossed a flight of stairs.I have to try to take it to the next level.

IMG_20210531_133946.jpg

Yesterday I did not have a hive. There is no hive power. I have to vote. It was awkward to comment. So I need to have Hive Power in my hand. Talking about it in our Myanmar Group Chat, I got in touch with an older brother who could buy Hive and bought 35 Hive for 25,000 MMK. It was quite convenient. If I have a small amount of cash on hand, save as much as I can. I need more than luck to succeed in affiliate business. Let's dream of a billionaire dreaming of a better day.

IMG_20210531_133824.jpg

best regards,

မင်္ဂလာပါခင်ဗျာ။ဒီနေ့တော့ဝမ်းသာစရာသတင်းလေးတစ်ခုရခဲ့ပါတယ်။ ကျွန်တော့်ရဲ့ Hive blog မှာ စာရေးတင်ခဲ့တာ Up vote 50 ကျော်လာပြီး ဖြစ်တဲ့အကြောင်း @hivebuzz က Comment ရေးပို့လာခြင်းပဲဖြစ်ပါတယ်။

Up vote 50 ဆိုတာ အခြားသူအတွက် မပြောပလောက်ပေမယ့် အခုမှ စတဲ့ ကျွန်တော့အတွက်ကတော့ တကယ့်မင်္ဂလာသတင်းကောင်းပါပဲဗျို့။ ရှေ့ဆက်ရမယ့် ခြေလှမ်းအတွက် အားတက်စရာဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ Next target က Up vote 100 တဲ့ဗျို့။ လှေကားတစ်ဆင့်တော့ ဖြတ်ခဲ့ပြီ။ နောက်တစ်ဆင့် တက်ဖို့ကတော့ ကြိုးစားရဦးမှာပေါ့။

မနေ့ကလည်း ကျွန်တော်မှာ Hive မရှိ ၊ Hive Power မရှိတဲ့ အတွက် စာရေးတင်ရတာ ၊ vote ပေးရတာ ၊ comment ပေးရတာ အဆင်မပြေ ဖြစ်ခဲ့ရပါတယ်။ ဒါကြောင့် ကျွန်တော်ရဲ့ လက်ထဲမှာ Hive Power ရှိဖို့လိုလာပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ Myanmar Group Chat မှာ အဲဒီအကြောင်း ပြောမိတော့ Hive ဝယ်လို့ရမယ့် အကိုတစ်ယောက်နဲ့ ချိတ်ဆက်မိပြီး 35 Hive ကို မြန်မာငွေ 25,000 MMK နဲ့၀ယ်လိုက်ပါတယ်။အတော်လေး အဆင်ပြေတယ်ဗျ။နောက်ပိုင်းတော့ စာရေးရင်းနဲ့ပဲ Hive Power စုရမယ်ဗျာ။ လက်ထဲ ငွေတို ငွေစလေးရှိရင်လည်း တတ်နိုင်သလောက် ၀ယ်စုတာပေါ့။ အနာဂတ် အတွက် Hive Platform မှာ သေချာ ရင်းနှီးမြုပ်နှံထားရမယ်။ စျေးကောင်းလာမယ့်တစ်နေ့ကို မျှော်လင့်ရင်း.......ဘီလျှံနာ အိပ်မက်တွေ မက်ခွင့်ရကြပါစေဗျာ

လေးစားစွာဖြင့်

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now