RE: RE: ကျွန်တော်နှင့်အရည်မရ အဖက်မရသော ရိုးရာဓလေ့တစ်ခု
You are viewing a single comment's thread from:

RE: ကျွန်တော်နှင့်အရည်မရ အဖက်မရသော ရိုးရာဓလေ့တစ်ခု

RE: ကျွန်တော်နှင့်အရည်မရ အဖက်မရသော ရိုးရာဓလေ့တစ်ခု

အင်.... အရည်မရ အဖတ်မရ ဆိုပေသိ ... အလုပ်ကလေး များလုပ်ရင် ပါးစပ်ထဲ အဲဒီ အရည်မရအဖတ်မရ လေးမှ ငုံ မထားရရင် တမျိုး လိုသလိုလို.....

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center