Vivoy21 Erase FRP

ဒီနေ့ vivo အလုံးလေး Erase FRP အကြောင်းလေး မျှဝေပေးချင်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့ဆီ costumer ရောက်လာချိန်မှာတော့ FRP ကျသည့် အနေအထားဖြင့် ရောက်ရှိလာပါတယ်။

ဖြစ်နိုင်ချေကတော့ User Lock မမှတ်မိသောကြောင့် Wipe data လုပ်လိုက်တယ်လို့ ထင်ပါတယ် ( ကျွန်တော်အထင်ပါ )

လက်ရှိရောက်လာသည့် ဖုန်းက #MTK cpu အမျိုးအစားဖြစ်ပါတယ်။ Tool မှာ support ပေးသည့် အတွက် manual နည်းကို ကျော်လိုက်ပါမယ်။ ( ကျွန်တော်တို့ Paid tool တွေကို ဒါကြောင့် ဝယ်ကြတာမလား 😂 )။

လွယ်ကူသည့် ကိစ္စမို့ ကျွန်တော်မလုပ်ဘဲ အငယ်လေးတွေကို ပေးလုပ်လိုက်ပါတယ်။ ဆရာတို့က လုပ်လို့ မရ၍ ကျွန်တော် ဆီပြန်ရောက်လာပါတယ်။ ( သင်တန်းဆင်းကာစတွေမို့ လက်တွေ့လုပ်ရာမှာ သူတို့အတွက် ခက်ခဲနိုင်ပါတယ်။ ကျွန်တော်ကိုယ်တိုင်လည်း သူတို့လို အခြေအနေကို ရင်ဆိုင်ခဲ့ရပါတယ် )

သူတို့ကို ကျွန်တော် မေးတော့ loader fail လို ပြနေတယ်လို့ ပြောပါတယ်။ ကျွန်တော်တွေးလိုက်ပါတယ် Preloader Auth ရွေးတာ တစ်ခုခုလွဲနေလို့ဟု ထင်မိပါတယ်။

Vivo preloader #Auth တွေမှာ versoin သုံးခုလောက် ထွက်ထားပါတယ်။ တစ်ခုမရလျှင် နောက်တစ်ခု ရွေးပေးဖို့ လိုပါလိမ့်မယ် ( v1, v2,v3)။ ( သူတို့ သတိလက်လွတ်သွားတာလည်း အဲဒါလေးပါ )

ပြောချင်တာက ကျွန်တော်တို့ အလုပ် လုပ်ရသည့်အခါတွင် အသေးအဖွဲလေးတွေက အစ သတိထားရပါတယ်။ နမို့ဆို မလိုလားအပ်သည့် ကိစ္စများကို ဖြေရှင်းရပါလိမ့်မည်။

#dpakyaw
D Ko Mobile
Phone sale and service
09451104040
ညောင်ပင်သာလမ်း, သံဖြူဆိုင်မှတ်တိုင်, ရွှေပြည်သာ

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center