I AM BACK

ကျွန်တော် စာမရေးဖြစ်တာ ကြာနေခဲ့ပါပြီ။ အကြောင်းပေါင်း များစွာကြောင့်လည်း Hive Myanmar Community ကို မလှည့် ဖြစ်ခဲ့တာ။ ကျွန်တော်အနေဖြင့် အခြား Community တစ်ခုမှာတော့ post တင်ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါကတော့ Game community တစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ Game community တစ်ခုပေါ်တွင် နေ့စဉ် post တစ်ခု တင်နိုင်စေရန် ဖြစ်ညှစ်ပြီး ရေးနေရတာလည်း ဖြစ်ပါတယ်။

ဒါပင်မဲ့ Hive Myanmar Community မှာတော့ ခုနှောက်ပိုင်း post တင်နိုင်စေရန် ကြိုးစားနေပြန်ပါပြီ။ ကျွန်တော်က comtact တစ်ခုကို ဖန်တီးပြီး နေ့စဉ် တင်သွားနိုင်ရန်တော့ တွေးထား ဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့ Hive Myanmar Community သည် ယခင်ကလို အင်အား တောင့်တင်းမှု မရှိတော့တာကို စိတ်မကောင်းစွာ တွေ့မြင်နေရပါတယ်။

Crypto rate များ ကျဆင်းခြင်း နှင့် မီးပုံမှန် မလာခြင်းတို့ကြောင့် ကျွန်တော်တို့ post တင်ဖို့ကို နှောက်နှေးစေတာကို ဖြစ်ပေါ်စေပါတယ်။ တစ်ချို့ ဆိုလျှင် လုံးဝ ကို ပျောက်ကွယ်သွားကြပါတယ်။

ကျွန်တော်ကတော့ စာတွေ ပြန်ရေးရင်း ပြန်ဆုံကြပါမယ်။

@johndieo
27.10.2023

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now