[PL/ENG] Ciasteczkowa babeczka z mikrofali 🧁🍪/ Cooky cupcake in a microwave 🧁🍪

image.png

Witajcie!

Ostatnio podczas tego dołka jesiennego, kiedy było zimno i brzydko, naszła mnie ochota na coś słodszego. Z powodu naglących mnie podręczników musiało być to coś szybkiego i w miarę dobrego.

Hello!

Recently when outside was rainy, foggy and cold, I felt a strong desire to eat something sweet. Because of urgent study this had to be quick and tasty.

Wtedy przypomniałam sobie o jednym przepisie z TikToka, którego robiłam kilka razy. Zmodyfikowałam go no i voilà ✨

And then I remind myself about this one recipe from TikTok, which I've done several times. I deconditioned this and voilà ✨

🌞SKŁADNIKI🌞

  • pół łyżki masła
  • 2-3 łyżki mleka
  • 2 łyżki cukru
  • troszkę proszku do pieczenia
  • mąka

Wszystko zrobiłam w szklance, żeby było poręcznie.

🌞INGREDIENTS🌞

  • half of tbsp of butter
  • 2-3 tbsp of milk
  • 2 tbsp of sugar
  • a little bit of baking powder
  • flour

I did this in a glass, so that was handy-dandy.

Roztapiamy masło, dodajemy cukier, proszek do pieczenia i mleko. Później dosypujemy mąki, aby masa była konsystencji ciasta na gofry. Najchętniej nie podawałabym Wam proporcji, bo tak naprawdę wszystko zależy od tego, jaką weźmiecie szklankę :)

You need to melt butter, add sugar, baking powder and milk. Then we need to add flour, to make dough like for a waffles. Preferably I wouldn't give you a proportions, because everything depend on the glass in which you do this muffin.

image.png

No i jeśli ma być babeczka ciasteczkowa to musi być czekolada! Po prostu zmieszajcie ją z ciastem.

I przyszedł czas na pieczenie - trzymajcie w mikrofali przez minutę. Może być troszeczkę dłużej, ale mi przy 850W tyle czasu wystarczyło :)

And of course you should add chocolate, because it's a cooky muffin! You need to mix it with the dough.

And there is time for baking - you need to keep this in a microwave for 1 minute. It can be a little bit longer, but in my case with 850W held out :)

Smacznego!

Enjoy your meal!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center