[PL/ENG] Babeczki bananowe / Banana muffins 🧁🍌

image.png

Hej!

Gdy ostatnio w ręce wpadł mi przepis na bananowe muffinki od kwestii smaku wiedziałam, że muszę je zrobić :) https://www.kwestiasmaku.com/przepis/muffiny-bananowe
Na następny dzień zebrałam składniki i zaczęłam je robić.

When the recipe for banana muffins drop into my lap I knew that I have to make them. The recipe is from https://www.kwestiasmaku.com/przepis/muffiny-bananowe

  1. W misce połączyłam 3/4 szklanki oleju roślinnego, 1,5 szklanki mleka, 1 dużą łyżkę masła orzechowego, 2 duże rozgniecione wcześniej banany i 1 jajko. Mój młodszy brat je pięknie wymieszał, a ja zabrałam się za 2 część.
  1. In bowl I mixed 3/4 glass of vegetable oil, 1.5 glass of milk, 1 big tbsp of peanut butter, 2 crushed bananas and 1 egg. My little brother mixed these ingredients and I get onto the second part.

image.png

2.W drugiej misce połączyłam 3 szklanki mąki, 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia, 1 łyżeczkę sody oczyszczonej, 1 szklankę cukru, 3/4 łyżeczki cynamonu i 1 łyżkę cukru wanilinowego.

2.In the second bowl I mixed 3 glasses of flour, 1.5 tsp of baking powder, 1 tsp of baking soda, 1 glass of sugar, 3/4 tsp of cinnamon and 1 tbsp of vanilla sugar

image.png

3.Połączyłam zawartości misek i dołożyłam jeszcze dużo pokrojonej czekolady i orzechów.

3.I added the contents of the bowls and added in a lot of chocolate and nuts.

image.png

Powstaje dość gęsta masa, którą wystarczy włożyć do papilotek :) Ja do jednej mieściłam około 1 i 1/4 łyżki.

A dense mass is formed, which you need to put into the muffin liner :) Into one muffin liner I put about 1 and 1/4 tbsp.

4.Rozgrzejcie piekarnik do 180 stopni, ja piekłam w termoobiegu. I jeszcze przed pieczeniem możecie posypać babeczki orzechami i czekoladą.

4.Preheat an oven to 180 deg., I baked them into fan-forced oven. Before baking you can sprinkled muffins by nuts and chocolate.

image.png

SMACZNEGO!

ENOY YOUR MEAL!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center