От новата година искам

Здравейте мили приятели в отговор на предизвикателство от @cryptoplanetbg реших да направя пост и да споделя с вас какво искам от 2022г.
Нещата който искам са напълно осъществими освен едно,което не зависи от мен. Мечтая да си върнем предишният старият начин на живот в които свободно пътуваме, виждаме близките си, ходим на работа. В свободен свят без делене, без забрани и ограничения.

img_0.9084238883372452.jpg

Мечтая да посетя Гърция, това е моя мечта от много години. Винаги когато канех приятелки да дойдат с мен отказаха, а сама не смеех да отида. Сега зависи от обстоятелствата, а защо не лятото да се осъществи и това.
От четири месеца спортувам вкъщи упорито, постоянно и си намирам нови предизвикателства с който да затрудня тялото си. Преди години типах по три, четири часа без почивка и желанието ми е отново да бъда във толкова добра форма. За сега съм си подсигурила абсолютно всичко необходимо за разнообразни тренировки, като включвам и дълги разходки пеша. Напоследък и моя приятел ме радва с инициятивата си да излизаме и да бродим горите, а преди да разберем за тази платформа беше борба, о да и то люта. Явно това което аз не успях да постигна с мрънкане, платформата успя да направи с него. Може би причината е че се мотивира да се движи повече, да се наслаждава на природата и моментите в който просто сме заедно и споделяме любимото си хоби, като това е първото нещо което и двамата обичаме да правим, да събираме нови снимки и емоции който да споделим тук с вас.
Та желанието което най - упорито следвам е да бъда в добра спортна форма както преди.
Друго което съм си наложила като цел е, да бъда по - доверчива и общителна, към хората. Отново платформата ми помогна да осъзная, че има много хора по света с който имам какво да споделя, да помоля за помощ и да получа отговор. Или просто да се пошегувам, наистина се радвам за всеки един контакт тук, и хората с които мога да се запозная макар и виртуално. Уча много и чувствам как желанието ми да се развивам се заражда, след като чета постове изпълнени с толкова положителни емоции. Без значение на каква тема са, дали ще е спорт, грим, готвене, работа в градина или прочие. Щастието е заразно и искам да вземам и давам с пълни шепи.
Друго което искам от себе си е да бъда по-уверена и да умея за прощавам на себе си. Дори когато греша, дори когато не стигна до "финала". Да се науча, че да не победя не значи провал, че провал е да се предадеш и да не опиташ.
Искам да вярвам в мечтите си и да ги следвам много по-упорито от преди.

img_0.47583574113463045.jpg

Искам да вярвам, че доброто наистина съществува и да го виждам всеки ден. В това да помогнем на другия, да не го оставим сам в беди. Дори когато знаем, че може да ни обърнат гръб след добрината, да се науча това да не ме наранява. Много обичам една мисъл, не знам от кого е. "Всеки дава от това което има, не се сърдете ако някои не ви е дал нищо, може би те нямат какво"
Та ако ще давам нещо тази година искам да е прошка, надежда, милост, смисъл за другият да продължи когато е трудно, приятелско рамо. Искам да се науча да бъда смирена, както малко дете и да се радвам на всичко. Без страх и без да чакам в замяна.

img_0.6002557422180157.jpg
Искам да живея смислено живота си през тази и всяка следваща година, като първо вярвам че това е духовен процес. А материалното вярвам, че както се казва в Библията "човешкото око е ненаситно" нямам нужда от много. Даже имам предостатъчно, така че само искам да кажа благодаря за всичко.
Искам семейство ми, приятелите ми, всички мой близки и хората от тази общност да са здрави и да имат свободата да се радват на свободата на живота си защото това е наше право и най-големият дар и подарък.
Живейте го правилно и с благодарност. Ами това е, благодаря на всеки който прочете поста ми и се надявам да съм ви накарала да се усмихнете дори за секунда.

img_0.7182700554699708.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center