Uysal yengeç görmek istermisiniz?/Would you like to see the tame crab?

Merhaba arkadaşlar sizlere daha önce paylaştığım gibi tekrar bir hayvan olan yengeci paylaşacağım.Hayvanlarla aramın iyi olduğunu söylemek isterim.
Zaten paylaşımlarında onların güzel halini ve farklı hallerini sizlere de gösterdim.
Ben onları seviyorum ve onlarda beni seviyor.


Bu küçük yengeç bizimle buluşma hikayesi gece oldu.
Arkadaşlarımla gölün kenarında akşam vakti ateş yakıp ve ateşin kenarında oturmayı çok severiz.Bunu sık sık yaparız.Aksam ay ışığında orda oturup güzel havanın tadına varıyorduk.Bununla birlikte ay ışığının göle vuran yansımasıyla birlikte yüksek sesle müzik dinliyorduk.

O esnada müziğin sesine mi yoksa bizim pozitif enerjimize mi geldi bilemiyorum.Kıyının tam kenarında duruyordu sanki bizi dinliyor gibi kafasını sudan çıkarmıştı.Kaçmaması için fazla hareket etmedim.Ama ona biraz daha yaklaştım.Hala kaçmıyordu sanki ona zarar vermeyeceğimi anlamış gibiydi.

Birden biraz yaklaştım ona ve elimi ona doğru uzattım.Daha önce hiç yengeç tutmamıştım.Bana zarar verebilirdi.Nasıl tutulacağı hakkında hiç fikrim yoktu ama o benden korkmadıysa bende ondan kormamalıydım.Biraz daha cesaretimi toplayıp onu tuttum.Parmaklarıma ulaşamayacağı bir yerden tutmuştum.Onu suyun dışına çıkardım birazcık inceledim çünkü daha önce bu kadar yakından hiç görmemiştim.Sakinliği beni çok şaşırtı.Onu tekrardan kendi doğası olan suya bıraktım.


Yine farklı bir hayvanla geçen diyolağumu anlattım.Hayvanları nasıl davranırsak onlarda karşılığını bize öyle verecektir.
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim .
Birdaha ki yazımda görüşmek üzere.
Kendinize iyi bakın...
EN
Hello friends, as I shared before, I will share the crab, which is an animal, again. I would like to say that I am good with animals.
I have already shown you their beautiful state and different states in their posts.
I love them and they love me too.

The story of this little crab meeting us happened at night.
My friends and I love to light a fire and sit by the fire in the evening by the lake. We do this often. We used to sit there in the evening moonlight and enjoy the beautiful weather. However, we listened to loud music with the reflection of the moonlight on the lake.

At that time, I don't know if it came to the sound of the music or our positive energy. He was standing right on the edge of the shore, as if he was listening to us, with his head out of the water. I didn't move much so that he wouldn't run away. But I got a little closer to him. He was still not running away, as if he understood that I wouldn't hurt him.

I suddenly got a little closer to him and extended my hand towards him. I had never held a crab before. It could hurt me. I had no idea how to hold it, but if he wasn't afraid of me, I shouldn't have feared him either. I mustered up my courage and grabbed him. I held him out of the reach of my fingers. I had him out of the water. I took it out and examined it a bit because I had never seen it this close before. I was very surprised by its calmness. I dropped it back into the water, which is its nature.


Again, I explained my dialogue with a different animal. The way we treat animals, they will respond to us in the same way.
Thank you for listening to me .
See you in my next post.
Take care of yourselves...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now