Chameleon I Saw

Hello 🤗

Last week, I visited a friend's house.
A chameleon was seen on the wooden jump under the tamarind tree of the house.
I also took a souvenir photo of the chameleon.

I had the idea to show that chameleon on Hive Blockchain, but I didn't because there was only one image.
Yesterday, I went to that friend's house.
The chameleon that I had seen before was seen again.
So I took a photo with my phone camera again.

The chameleon is thought to be a member of the Dragon clan.
The chameleon is a carnivore and eats insects.
People don't eat chameleon meat.
However, a few people have been known to eat chameleon meat.

Friends, have you ever eaten chameleon meat?

မင်္ဂလာပါ။

လွန်ခဲ့သော သီတင်းပတ်က မိတ်‌ဆွေတဦး၏ အိမ်သို့ အလည်‌အပတ်ရောက်ခဲ့သည်။
ထိုအိမ်၏ မန်ကျည်းပင်အောက်က သစ်သားခုန် ပေါ်၌ ပုတ်သင်ညို တစ်ကောင်ကို တွေ့မြင်ခဲ့ရသည်။
ကျွန်တော်လည်း ထိုပုတ်သင်ညို ကို အမှတ်တရဓာတ်ပုံရိုက်ယူခဲ့သည်။

ထိုပုတ်သင်ညိုကို Hive Blockchain မှာ ဖော်ပြရန် စိတ်ကူးရှိခဲ့သော်လည်း ပုံတစ်ပုံတည်း ရှိနေသေးသောကြောင့် မတင်ဖြစ်ခဲ့ပါ။
မနေ့ကလည်း ထိုမိတ်ဆွေ၏ အိမ်သို့ တခေါက် ရောက်ဖြစ်ခဲ့သည်။
ယခင်က ‌တွေ့မြင်ခဲ့ရသော ပုတ်သင်ညိုကို နောက်တကြိမ် တွေ့မြင်ခဲ့ရပြန်သည်။
ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လည်း Phone camera ဖြင့် ဓာတ်ပုံရိုက်ယူခဲ့ပြန်သည်။

ပုတ်သင်ညို သည် Dragon မျိုးနွယ်ဝင် ဖြစ်မည်ထင်သည်။
ပုတ်သင်ညိုသည် အသားစားသတ္တဝါ ဖြစ်ပြီး အင်းဆက်ပိုးမွှားတွေကို ဖမ်းယူစားနေသည်။
ပုတ်သင်ညို အသားကိုတော့ လူတွေ မစားကြပါ။
သို့ပေမယ့် အချို့လူအနည်းငယ်ကတော့ ပုတ်သင်ညို အသား စားဖူးကြသည်ဟု သိခဲ့ဖူးသည်။

မိတ်ဆွေတို့ရော ပုတ်သင်ညို အသား စားဖူးကြပါသလား။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center