自我介紹

大家好,我叫阿昌,剛剛開始玩steemit

講一點關於自己嘅野吧。

我今年27歲,畢左業一段時間。

讀咩?做邊行?

我讀'眼鏡',d同學大部份都係眼鏡鋪做。

至於我做邊行…就要講下故事了

我讀書時,就keep住返眼鏡鋪parttime,
畢業後都做左一年fulltime。
之後呢?
我就辭左職,因為我嘅人生遇到一點起伏。
我當時同女友分左手,佢係我咁大個仔以來,唯一一個女友…
係果時,我諗了很多很多,
覺得我因為做眼鏡鋪時間太長(每日10小時,每星期6天),失去了很多東西(感情,親情,健康)
所以就藉著想改變一下,就轉了做保險,希望多d私人時間

可惜,做保險没有固定收入,
最後就找了間眼鏡鋪返parttime,

點解要做返眼鏡鋪?
1.同d同學有共通話題
2.學學下變左有d興趣

好彩,眼鏡鋪對我不薄,人工不錯之餘,可以由我訂con賣,當額外收入

所以如有需要,
眼鏡,太陽眼鏡,con

我都可以幫大家訂,價錢當然會比岀面好

生活篇:
講下我嘅生活

基本上我d朋友全部都知,我屋企有隻貴婦狗,係我至愛,叫路飛

20170616_175947.jpg

路飛係我由佢1個月時拎養返來的,
我好鍚佢

我諗大家會有個疑問,
點解會叫路飛?

好簡單!因為………我媽,我,我哥

都好鐘意海賊王!!!
之後我應該會up多d路飛嘅相嘅

講住咁多先,
頭先用esteem打左一大篇結果post唔到,
希今次得啦…

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center