lumosity

Oyun oynatarak zeka ve algı gelişimine destek sağlayan uygulama.
Uygulamayı bilgisayar veya akıllı telefonlarda kullanmak mümkün.
Kabaca şöyle bir sisteme sahip;
İlk girişinizde size kısa süreli bir kaç oyun oynatıyor ve mevcut hız, hafıza, problem çözme, konu değiştirebilme gibi özelliklerinizi size gösteriyor. Bu özelliklerinizi artırabilmek için tek yapmanız gereken, her gün uygulamaya 15 dk kadar vaktinizi ayırmak oluyor. Fakat parasız üyelikte oyun tipleri sınırlı, bütün oyunları açıp sizin analizinizi daha iyi yapmasını istiyorsanız, uygulamayı satın almanız gerekiyor.
Peki gerçekten işe yarıyor mu ?
Ben uygulamayı 8 ay önce satın aldım. Olabildiğince her gün kullanmaya çalışıyorum. Yaş, meslek, günlük uyku süresi ve psikolojik durumlarınızı da kayıt altına alıp, bunları da göz önünde bulundurarak istatistik sunuyor. Bu kısım oldukça güzel. Ayrıca biraz vaktim olup, bu uygulamaya biraz fazla zaman ayırabildiğim dönemlerde, düşünme tarzımı değiştirebildiğini hissedebiliyorum. Yani az da olsa bazı özelliklerimizi bu uygulamada artırabildiğimize ben inanıyorum.
Uygulamanın web sitesi: https://www.lumosity.com/


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about lumosity.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center