בדיקת סטטיסטיקת סטים באמצעות SteemWorld

סטיםוורלד, אתר כשמו כן הוא, אתר המראה לך נתונים סטטיסטים, כוח הצבעה תגמולים מוניטין ועוד.

סטים וורלד נוצר על ידי, @steemchiller.
בפוסט זה אראה לכם כמה דברים שאולי לא ידעתם ואתם יכולים לבדוק באתר זה.

ראשית יש להיכנס לאתר זה:

https://steemworld.org/@username
כמובן תחליפו את ה - username בשם משתמש שלכם.

כדוגמה: לבדיקת המשתמש שלי atukh09(היוזר שלי) לאחר ה - @. --> https://steemworld.org/@atukh09

לאחר שנכנסו לאתר, יש לחכות כמה שניות לצורך טעינת הפרטים, אתם תראו את המסך הזה:(לאחר כמה שניות, יעלה ל100 ותועברו לנתונים).

נעבור להסברים של כל אחד.

לשונית ראשונה - Stats

סימון אדום - זהו כוח ההצבעה שנשאר לכם באחוזים, נקרא גם VP.
סימון כחול - האתר אוסף את הפוסטים שנוצרו במשך שבוע(השבוע ולא הבא) ומראה לכם את התגמולים בסך הכל, בתוצאה של קוריאציה, SBD, וגם דולרים.
סימון ירוק - אתם יכולים לראות את(לפי הסדר):

כמות הסטים פאוור שלכם שלי זה 83.55 SP.

Voting Value - אחוז ההצבעה - ערך אחוז ההצבעה שלכם(אתם יכולים להזיז את העיגול ולראות כמה אחוז - כמה ההצבעה) במקרה שלי 100% הוא 0.02$.

VP - > 100% כלומר, בעוד כמה זמן הכוח הצבעה שלי(VP) יהיה על 100%, במקרה שלי הוא עוד 9 שעות ו26 דקות או מחר ב3:25 AM.

Followers, עוקבים, אחרי כמה אתם עוקבים וכמה עוקבים אחריכם.

Reputation - מוניטין, המספר שלכם בסוגריים(המוניטין) במקרה שלי הוא 54.

Post Count - כמות הפוסטים שפורסמו עד כה, כולל תגובות.

Voting CSI - אחוז ההצבעות שלכם, כמו עוגה. במקרה שלי זה:(רק השבוע האחרון).
8.25% הצבעה עצמית.
97 הצבעות ל 75 משתמשים.

וכמובן למטה יוצג לכם התגמולים בשבוע האחרון, ובחודש.

לשונית שנייה - Balance

Account Value - כמה המשתמש שלכם שווה(כמות הסבד/סטים) שיש לכם בארנק לדולרים.
Received Vesting Shares - כמה מדגלצים לכם(כמה אתם מקבלים בדלגציה).
Delegated Vesting Shares)כמה אתם מדגלצים(כמה אתם נותנים בדלגציה).
וגם מופיע לכם מתי אתם אמורים לקבל את הפוואר דאון הבא(מי שההופך סטים פאוור, לסטים נזיל). רשום גם, כמה אתם מקבלים כל שבוע וכמה אתם בכלל מורידים.

לשונית שלישית - General Data

![](

זוהי תעודת הזאת שלכם בסטימיט.
ID שלכם(מספר המשתמש כמו מספר ת'ז).
השם שלכם בסטימיט.
מתי המשתמש נוצר.
פוסט אחרון .
וכו'.

לשונית רביעית - Account Details


הפרופיל שלכם.
הרוחב פס(Bandwith).

Account Operations

הפעולות שלכם בסטימיט כמו קבלת תגמול אחרון, הצבעה וכו'.

Recent Post

פוסטים אחרונים והתגמול עליהם.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now