בעיית רוחב פס של סטימיט (Bandwidth)

אני רואה הרבה אנשים ששואלים למה הם לא יכולים להצביע יותר?
והם מקבלים את ההודעה באדום שאין להם מספיק רוחב פס
למדתי על זה ואני אעזור לכם חבר 'ה על איך להימנע מלקבל את ההודעה
אז בואו לראות איך אפשר למנוע את קבלת ההודעה ולשמור על השימוש ברוחב הפס שלך קטן ככל האפשר

הבעיה מתרחשת בעיקר עם אנשים שיש להם כוח סטים נמוך, ומבצעים יותר מדי פעולות לא איכותיות בסטים

אז מה לא כדאי לעשות כדי לשמור על כוח הסטים שלנו?

!אל תצביעו יותר מדי

אני חייב להודות שאני שובר את הכלל הזה גם כן, אבל אני מנסה לשמור את הכוח סטים שלי ככל האפשר
אתה יכול להצביע 100 פעמים להודעות של חשבונות אחרים , אבל אם אתה עושה אתה עושה את זה אתה בעצם משתמש ברוחב הפס
שלך ולכן אתה לא יכול לעשות שום דבר במשך זמן מה . כדאי להצביע קצת פחות, וככה לשמור את כוח הסטים שלך
גבוהה. כאשר זה גבוה אתה יכול אפילו לתגמל אנשים עם סנט מלא או יותר יעזור לך עם תגמולים curation שלך גם כן.
נכון ?!

!אל תטען ישר כל פרס שאתה זכאי לו

אחרי 7 ימים אתה תקבל התגמולים כי עבדת, אפילו אם התגמולים curation. אתה מקבל הודעה האומרת שלך הזדמנות להוכיח הקשיח שנצברו זה רק 0.02 נקודות כוח סטים . אבל כשאתה מושך את הפרס שלך אתה גם משתמש ברוחב פס הסטים גם כן. אז כדאי לנסות
להשיג את זה רק בשעות הבוקר והערב. זה לא יעלם ויש לנו סבלנות

אל תעקוב אחרי כולם!

רוב המשתמשים נוטים להתחנן לכל עוקב כל יום, הם ישר מחזירים עוקב בחזרה. אתה יכול לעקוב אחרי מאות אנשים רגילים על ידי לחיצה פשוטה.
ובכן, אתה לא יכול לקיים אינטראקציה עם כולם, וזה חבל. למה רצית לעקוב אחרי כל כך הרבה אנשים? לשמור על מספר עוקבים גבוה? הכי טוב לעקוב אחרי אנשים שבאמת מעניינים אותך ותן לזה ערך. שיש לך הרבה חברים שאתה עוקב אחריהם עם כוח סטים נמוך
ייעשה שימוש גדול של רוחב הפס שלך גם כן

!לא לערוך את הודעותיך הרבה פעמים

ובכן זה מאוד סביר כי אתה לא דובר אנגלית ברמה מאוד גבוהה. גם אני לא, אני בחור ישראלי גאה! אז זה אפשרי שלפעמים אתה עושה שגיאות כתיב ואתה רוצה לערוך את זה. כל עריכה היא פעולה הדורשת שימוש ברוחב הפס שלך. אז כשאתה כותב מאמר רק כדאי לקרוא את זה פעמיים טוב טוב ולראות שהכל תקין. כאשר אתה מוצא שגיאה. בדוק את ההודעה כמכלול ועשה בדיקה מלאה שוב כדי למנוע את העריכה.

!אל תערוך את ההערות שלך פעמים רבות

בדיוק כמו הפוסטים שלך, אתה לא צריך לערוך את ההערות שלך. תגובות נוטות להיות קטנות אז לא הרבה אנשים יש את הבעיה הזאת לא עושים את זה אבל זה טוב לזכור! לא מומלץ להגיב לתגובות שמגיבים לנו! בעיקר לא תודה וכו

אתה רואה הרבה תגובות זבל על כל ההודעות. לכל הודעה יש לפחות תגובה 1 זבל וזה חבל. הם לא קראו את הפוסט שלך ותגובה זו א רק ב הודעות אבל הערות כמו גם! אם זה בלוג טוב יש לו דירוג שמשקף זאת. אם אין לך מה לומר, אז לא להגיב. זה רק מביא ערך לפלטפורמה. זה יגרום לך בעיה ברוחב פס, אבל גם טיפ קטן לשמור על איכות

אל תשתף הכל (resteem)

זה הרוצח הגדול מכולם. כאשר אתה משחזר פוסט זה משתמש בהרבה רוחב פס. אמנם זהו אחד הגדולים, זה גם דבר שלא כל העוקבים שלך אוהבים את הדברים שאתה ממחזר. אז כדאי לשמור את זה למינימום ואת הדברים שעשויים לעניין אותך ואת הם הדברים שאתה באמת רוצה להעלות ולמחזר.

?כך, כשאני מקבל את ההודעה האדומה איך אני יכול לקבל את רוחב הפס שלי שוב

קיימת אפשרות לקנות רוחב פס שוב
SBD , אם יש לך קצת
תוכל להמיר אותו בכוח סטים
זה נהדר, זה נותן לך דחיפה בתגמולים ואתה מקבל רוחב פס גדול שוב

** המאמר תורגם מאנגלית על ידי
מקור
https://steemit.com/steemit/@rkrijgsman/the-bandwidth-problem-on-steemit

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center