Reka ljubezeni / kako sem skočil v izvir reke Krke / 8 stopinj


Blizu lokacije, kjer snemajo serijo Reka ljubezni je izvir reke Krke. Čudovita lokacija, mir in tišina in temperature Krke tam okoli 8 stopinj - dejavniki, ki so me prepričali, da sem skočil vanjo. Preživel in užival.

No, glede serije Reka ljubezni nisem vedel, da se snema na kmetiji zraven izvira, sem bil pa presenečen, ko sem opazil, da snemajo - in ja turisti, ki gredo proti izviru se ustavijo in opazujejo, kaj se dogaja na kmetiji. Mene pa je vseeno bolj pritegnila Krka in tudi jama, ki je poleg izvira in ima na koncu veliko jezero. Vendar zaradi človeških ribic ni dovoljno "kopanje" v tistem jezeru, sicer bi verjetno tudi skočil notri.

 

 


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/06/03/reka-ljubezeni-kako-sem-skocil-v-izvir-reke-krke-8-stopinj/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now