VI Ruta del Gintonic de L'escala 2018 - Edició Limitada (versió cátala)

¡Hola Steemians!

Avui un petit bloc una mica especial ... Treballem en un bar de la Costa Brava, a un restaurant informal de tapes anomenat "El Patio". És un petit bar situat davant del mar en un petit poble català anomenat l'Escala. Ens dediquem a servir tapes fresques i casolanes. Però també ens especialitzem en còctels, mojitos i altres dolços ...

1rgt.jpg
2rgt.jpg

Com tots els anys a l'Escala, un diari local anomenat "El Cargol" organitza una competència original: la ruta del Gin Tonic (#larutadelgintoniclescala). Aquest consisteix, en què, diversos locals, creen un,gintònic d'autor i un jurat decideix al final quin és el més eixitos de l'any.

3rgt.jpg

L'any passat, vaig tenir l'honor de guanyar aquest esdeveniment entre una competència molt dura i formidable, gràcies al meu GinTojito, un gintònic fresc amb l'aparença d'un mojito, però mentre romania al 100% gintònic amb un toc de sabor a mojito.
4rgt.jpg

Aquest any em vaig proposar un nou objectiu, calia innovar, però què fer?

Així que vaig decidir simplement crear la meva pròpia ginebra!

5rgt.jpg

Vaig mirar el que realment és la ginebra, i al final, és una barreja intel·ligent d'infusió de diverses plantes, llavors que li donaran aquesta amargor característica de la seva beguda preferida.
Llavors vaig començar a fer el gin.

També admeto que només vull explicar com fer que la teva ginebra casolana i que sigui una versió eixitosa. He fet molts, molts assajos no rentables abans d'arribar a això, però és menys interessant de tenir la recepta final, aquí està:

Per fer el teu gintònic, primer necessites un alcohol neutre. Recomano un vodka de rang mitjà. Sàpiga que com més pur sigui el vodka, menys vodka aportarà al seu Gin Tonic. Per la meva part, una bona relació qualitat-preu és el vodka Smirnoff, és el que vaig utilitzar.

El primer pas és portar el teu vodka a una ginebra. Per això, l'ingredient que et permetrà aconseguir això és la baia de ginebre. És l'ingredient bàsic.

6rgt.jpg
7rgt.jpg

Per això simplement aboqui al voltant de 25 g de baies de ginebre en la seva ampolla d'un litre de vodka. Li aconsello que aixafi lleugerament les seves baies abans de inserir-les en la seva ampolla. Aneu amb compte, no massa aixafat, ja que això pot donar massa amargor a la seva ginebra bàsica.
Temps de preparació: 24h
Deixeu que el seu vodka-gin descansi durant aproximadament una setmana perquè els sabors siguin corregits.

8rgt.jpg

Després de fer la seva primera transformació, és hora de donar-li el seu toc a la seva ginebra. En aquest escenari, tot depèn de tu i dels teus gustos. Personalment, aquí està el que solia portar al meu resultat.

3g de coriandre
2 g de cardamom
2 g carvi
3g de pebre Jamaica
2 g de romaní
3 g de canyella

9rgt.jpg

Igual que en l'etapa anterior, al filtre del resultat després de 48 h d'infusió aquest cop, no t'aconsello que ho deixis més temps, ho vaig intentar, però l'amargor és massa forta més enllà d'aquest temps. Recorda que aquests són sabors que afegim a la nostra ginebra. El Gin ja està present amb els teus baies de ginebre.

10rgt.jpg

Després d'això, et recomano novament deixar que la teva Ginebra descansi un temps per agafar els sabors en la teva ampolla després de filtrar totes les llavors i herbes.
Després d'això depèn dels teus gustos i desitjos, confia en el teu nas. Pot infondre novament, però amb llavors noves i fresques per no augmentar l'amargor.
Insisteixo en aquesta amargor, perquè he perdut molts litres d'alcohol al excedir-me d'aquest límit, i això fa que una ginebra sigui bona o dolenta.
Repetiu el pas 2 tantes vegades com sigui necessari perquè la seva ginebra sigui perfecta per a vostè i els seus desitjos.

L'últim pas és el perfum. En el meu cas, vaig optar per deixar-me una ginebra molt floral a la boca, i per això vaig utilitzar 3 ingredients principals: pètals de rosa, espígol i vainilla.
Per aquest pas, vaig utilitzar dues cullerades de lavanda, una cullera de pètals de rosa i mitja beina de vainilla per ampolla.
Aquest pas és molt ràpid, 24 hores com a màxim. De totes maneres, després d'aquest cop, la seva ginebra hi haurà absorbit tots els sabors de les seves flors i la seva vainilla.

11rgt.jpg

Una vegada que els seus pètals i pistils s'eliminen amb un filtre de la seva ampolla, deixi que la seva ginebra descansi durant uns dies. ¡I Ja Està a punt per servir!

Aquí hi ha un vídeo del meu gintònic d'autor del Bistro tapas El Patio de L’Escala per a la ruta del Gintònic VI de 2018.


12rgt.jpg
13rgt.jpg

Mangou007

unnamed.png

Merci @azabacheclaro por las fotos

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now