Naredite nam končno večje parkirne prostore


Nekoč, ko so obstajali fičoti, stoenke, katrce in lade, so bili temu primerni veliki tudi parkirni prostori pred trgovinami, bloki, ali pa v garažnih hišah. Vendar se časi spreminjajo, velikosti parkirnih prostorov pa večinoma ostajajo enako majhne ...

Verjetno nisem edini, ki je ugotovil, da parkiranje na označenem parkirnem prostoru - ko avto parkiraš med dve črti, ki označujeta parkirni prostor, pomeni velik problem, ko želiš izstopiti iz avta. Namreč, avtomobili so vse širši, medtem ko so parkirni prostori v večini primerih ostali enaki.

Pred časom se mi je zgodilo, da sem parkiral avto poleg "mestnega SUVja". Ker takšno vozilo zasede cel parkirni prostor, sem svoj majhen avto obrnil, da sem lahko odprl vrata in da nisem udaril z njimi v "makino". No, ko sem prišel nazaj na parking, je bil tudi na drugem parkirnem prostoru parkiran "mestni SUV" in kljub svojim 60 kilogramom sem porabil precej časa, da sem se uspel spraviti za volan. In ja, pri tem sem verjetno tudi "butnil" v sosednji avto z vrati, ko sem plezal, prav po cirkuško, v svoje vozilo.

Mogoče bi bil čas, da bi na vseh na novo označenih parkiriščih začeli upoštevati tudi velikost novih vozil, predvsem pa to, da so tudi vrata, ki se odpirajo pri vozilih vse večja in tako lastniki potrebujejo večji prostor za parkiranje.

Druga rešitev pa je to, kar sem sedaj že večkrat opazil - da namreč parkirne prostore označijo tako, da oznake razumejo tudi tisti, ki jih sicer ne. Z dvojnimi črtami, ki omogočajo, da tudi tisti, ki ne znajo parkirati, parkirajo med dve črti in ne povsem zraven drugega vozila - ker pač ne znajo parkirati drugače.

Tako, kot je na spodnji sliki in je dejansko premišljeno, da lahko vsak odpre vrata v svojem vozilu. Ta rešitev se mi zdi smiselna predvsem iz razloga, da lahko iz vozila vzameš voziček, kolo, ali pa karkoli drugega in pri tem ne poškoduješ drugega vozila.

Mogoče pa bodo tudi pri nas kmalu začeli razmišljati v tej smeri, kajti meni gre precej na jetra, ko se tlačim v vozilo, ker nekdo poleg ne razume pomena označbe na parkirišču.




Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/08/03/naredite-nam-koncno-vecje-parkirne-prostore/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now