Gaming with new hero

image

Ikke at glemme, når eftermiddagen ankom var en tid, hvor man skulle tilbringe med venner, støde på hinanden - smække hinanden. Så gå videre til lærerens hus. Virkelig, jeg savner. Jeg savner det øjeblik, hvor jeg kan le frit, uden byrde. Jeg savner det øjeblik, hvor jeg kan roligt spise mad. Gå glip af det øjeblik, hvor jeg kan spille mit hjerte uden belastede frister.

Jeg savner. Ubesvaret en tid, hvor der ikke var nogen beskyttelse af personlige oplysninger. Længes efter en tid, hvor der ikke er nogen byrde. Mangler en tid hvor ingen prestige. Længende efter en periode, hvor man skal spille, er en rutine.

Jeg savner. Ubesvarede spillepapirdukker med farvede blyanter som hjemmeramme. Frøken spiller hide and seek med venner. Missede latterens venner mens de spilde disabused. Længes efter at synge lang drage slange mens du spiller drage slange. Længes efter at spille hus-snavs hus med en pind som folk foran huset. Rindu klatrede på mangostræet, og derefter over højden af ​​mangotræet med venner. Ubesvaret spiller bekel kugle, med skaller.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center