Lana, sufrimendua, 3 urtez, herrialdeko guztiek sufritzen zuten momentua iritsi zen. Nire UK bisa lan gogor baten ondorioz

Nire ondoren, pozik irribarre gozo bat izan nuenean, nire begiek udaberri bat bezalako ura bota zuten. Nire inguruan jendea nirekin kontsolatzen ari naiz, negar egingo dut, Apu, arreba, ama, hurrengo urtean Insha Ala izango da. Bisa bat lortu gabe negarrez ari zela pentsatu zuten. Oh, ez nuen nire begietan malkoak izan. Ura bularrean erretzen ari zen sua, pentsatzen zuen bere alaba utzi zuela familiaren alde, errautsak errautsen azpian Sylheten ordura arte etxean eta nire begietan 3 ordu igaro ondoren, ez zuen edaten gelditu. Aita ospitaleko zen, ez nintzen ausartzen esateko, irten naizela. Bitartean, anaiak albisteetara iritsi zen. Deitu bata bestearen ondoren, agurtu.

qq.png

Etorri nintzen eta zapata-merkatua ikusi nuen atearen aurrean. Etxean merkatuan sartzen nintzenean, Kannada merkatua etxean ikusi nuen
Ma Kanden Khala Kanden Chachira Kanden. Berriro negar egingo dut berriro negarrez negarrez. Arratsaldea arratsaldean iritsi zen eta nire festak ez zuen amaitu. Ondoren, ezin nuen lo egin gau batez. Ez zegoen garai hartan ez zuela malkoak janzten. Neska txikia naiz, nola utzi dezaket nire familia? Ez dut guztion maitasuna lortzen. Nola bizirik iraun dezaket nire eskuak jan gabe? Nola bizi naiz nire aita haserre gabe?
Nola lagun dezaket neure anaia nago egun osoan zehar arazorik gabe, nola egingo dut neure seme txikiren babuarekin, nire ilobarekin? Utziko dut ostatua Nire lagunik onena, nire lagunak, erlatiboa, auzokideak, nire etxea, nire ohea - utzi hau guztia eta nola egin? Zoragarria zen horri buruz.

Alde horretatik, ez zuen aita utzi. Papa poztu egin da, azkenik, medikuak entzun egin nau. Nire aita gaixoa izateko 15 egun eman nituen.
Goizeko 3etan sendagaiak emanez, Fajrarrek erromatarantz eraman zuen denbora, 15 urtetan zehar. Zergatik egin nahi duzuna zerbitzatzeko? Eta oso ona izango zen. Inoiz ez dut nire aitaren zerbitzua egin. Maitasuna osoarekin maitatzen hasi dira, agian ihes egingo dute. Eguneko maitasun hori guztiek ahuldu egin dut guztiontzat.

qq2.png

Baina han izango da, azkenik, jendeak, jendea eta jendea betetako jendea betirako itzuliko da, Mani irtengo da eta urteak igaro ondoren inork ezingo du ikusi, agian norbait edonorekin edo edonorekin egongo da. Naytoba ez da inorekin izango. Denek negarrez hasi nintzen negarrez. Inoiz ez dut mandarina hori bota Ama batek oihu egiten duenean haurra negar egiten duenean eta norbait kanporatzen duenean, norbait gibeletik atera egiten dela dirudi. Bat-batean, aitaren besarkada egin eta oihu egin nuen eta esan nuen ez nintzen joan.

Pertsona orok harritu ninduen, autoan hartu eta autoera eraman ninduen. Ikusi nuen azken aldiz, nire aitak azken ukitua izan zuen. Zergatik badakit nire aitak beste modu batera eramaten zuela, telefonoz hitz egin nuen.

Hegazkinean eserita nago, denek ikusten naute, hegazkineko jendea, baina guztion arreta nirea da, hegazkinean nagoen bakarra negarrez ari delako. Orain hegazkina utzi du, zerura iristeko eta 2/3 minutu falta zaionean, Aita deitzen diot, eta aitaren azken agurra oso zaila zen,
Bizitza osoan bezala bizitzea, nire aberria utziz, uste dut Cincinnatik bularretako mina pairatzen duela. Azkenean hegazkina nirekin zerua gainetik hegan egitea. Nire maitasuna mantenduz, ez dakit nonahi ezagutzen dudan herrialde batean.
Hegazkina lurreratu zen, aitarengana jo nuen telefonoa.
Nire aitarengatik hainbeste tentsioa egon zen egunero egunero hitz egiteko. Bideo berriketa.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now