Balak 9 (Klasmet)

Klasmet


Link

Nalipay ko nga nagkakita ta,
Medyo na usab na gyud atong mga hitsura.
Ikaw nisamot kagwapa ug ni seksi na,
Ako usab ni macho ug pwerting gwapoha.

Ikaw naay kotse ug malipayon,
Ako walay trabaho ug pobre gihapon,
Apan ako kanimo dili maulaw
Kay sa akong mga klasmet ako gimingaw.

Atong hisgotan ang atong kagahapon
Sa matag-exams imo gyud kong pakopyahon
Kanimo pwerte nko ka ibog
Apan sa pagtug-an sa gibati wala akoy kaisog.

Kanindot hisgutan atong titser nga buotan,
Apil na usab kadtong titser nga gikahadlokan,
Parte na sila sa atong kagahapon,
Tungod kanila kita nagmalampuson.

Atong ipadayon atong pagkahigala,
Tungod kay wala nay lain magtinabangay kundi kita ra,
Maghugpong kita alang sa mga kaayohan,
Kay kita ra gihapon ang mabulahan.

------------------------------------------------------------------------------------

Inyong higala sa kanunay,
@redspider

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now