fethiye ölüdeniz yamaç paraşütü

Üç günlük Kelebekler Vadisi-Şelale maceramdan sonra dünyanın en güzel denizi ve en iyi manzarasının olduğu Fethiye Ölüdenize doğru yola çıkmaya hazırım.Hedefim Blue Lagoon sahilinde çadır kurup bir kaç günde orada dinlenerek
1950 metreden Babadağ zirvesinden yamaç paraşütü ile atlayış yaparak Ölüdeniz kumsalına iniş yapmak.MJALLA 375.jpeg
Kelebekler vadisinde otuz dakika süren tekne seyahati ile Ölüdeniz sahiline ulaştım öğlen sıcağında biraz yorulduğumdan sahildeki küçük cafelerden birinde oturup öğlen yemeğimi yiyerek biraz serinledim.MJALLA 061.jpeg
MJALLA 059.jpeg
Daha sonra çadırımı kurabileceğim güzel bir deniz kenarını ararken karşıma bir anda benim gibi günübirlik kampçılar geldi. İşte bu tam aradığım yer dedim.Çadırımı kurabileceğim uygun bir yer arayışı içinde etrafı biraz dolaştım.
MJALLA 126.jpeg
MJALLA 057.jpeg
![MJALLA 1263.jpg]
Sahilde yer alan soyunma kabinleri ve duşlar benim gibi günübirlikçiler ve çadırda konaklayanlar için çok güzel bir imkan sağladı .()
Hamak çadırımı yoğun uğraşlar sonunda kurabilecek ağaçları buldum ve kurdum.MJALLA 026.jpg
Asıl büyük süpriz konakladığım ilk günün akşamında sahilde yemek yiyebileceğim bir restaurant ararken aynı işyerimden arkadaşımla ve ailesi ile karşılaşıp birlikte bir akşam yemeği yemek güzeldi.
MJALLA 1297.jpg
Günün ilk ışıkları ile yapacağım 1950 metreden yamaç paraşütü atlayışı için her şey hazır.
Tek ihtiyacım güneşin doğması.DEVAM EDECEK
MJALLA 5523.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center