RE: RE: disculpe por min por que o amei e nunca tratas de responder
You are viewing a single comment's thread from:

RE: disculpe por min por que o amei e nunca tratas de responder

RE: disculpe por min por que o amei e nunca tratas de responder

divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea tolo, pero estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non , pero estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center