չնայած ես չեմ կարող ապրել առանց դրա: Դու .

Յուրաքանչյուր ոք, անշուշտ, չի ցանկանում հիասթափվել, կամ հիասթափված է ընկերոջ, եղբոր կամ ընկերոջ հետ: Հուսահատության պատճառով այն թշնամանք է առաջացնում եւ շատ անհարմար է: Ձեզանից բոլորի համար, ովքեր նորից հիասթափված են ձեր ընկերուհու վրա եւ արտահայտում են հիասթափված բառը, որը չի խանգարում ուրիշների զգացմունքներին: Ստորեւ մենք որոշ հիասթափված բառեր պատրաստել ենք վերջին հրատարակությանը դավաճանելու համար: Շատ ծիծաղելի է պատկերացնում, երբ ես դեռ ակնկալում եմ այն, չնայած որ միշտ սրտում քողարկում ես վերքը: Ես պարզապես ժամանակ ունեմ հիմա, հիմա չէ, որ ես խելագարվում եմ, բայց ես պարզապես հիասթափված եմ իմ վերաբերմունքի հանդեպ: Ես քեզ համար լավագույն մարդ չեմ, եւ ես պատրաստ եմ, եթե ցանկանում ես հեռանալ ինձանից, չնայած ես չեմ կարող ապրել առանց դրա: Դու .. դա ափսոսանք է ինձ համար, ինչու ես սիրում էի քեզ, եւ դու երբեք չես փորձում պատասխանել այն սիրո եւ սիրո համար, որ ես տալիս եմ:

Հաճախորդները կարող են օգտվել այն ծառայություններից, որոնք կարող են օգտագործվել միայն այն դեպքում, եթե դրանք չկատարվեն:

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now