Een revolutie is ontketend

Hallo belangstellende, leuk dat je mijn blog leest.

Mijn naam is Sekander, 28 jaar jong en zit inmiddels twee jaar in de cryptocurrencies. Onlangs heb ik mijn uitdagende en goedbetaalde baan bij Universiteit Utrecht opgezegd om me volledig te gaan richten op cryptocurrencies en blockchain technologie. Mijn missie is om kennis over te dragen aan mensen die willen leren handelen in Bitcoins en andere digitale valuta’s.

Ik heb een periode meegemaakt waarbij men vroeger een landgrens moest oversteken om via allerlei ingewikkelde omwegen aan één Bitcoin te komen. Inmiddels is de infrastructuur in de handel van cryptocurrencies geprofessionaliseerd. Door komst van verschillende internationale exchanges zijn we nu in staat om met drie muisklikken eigenaar te worden van één Bitcoin of één andere digitale valuta. Voor velen onder ons is het onbekend hoe je op een verantwoord en veilige manier digitale munten kan kopen of verhandelen.

Altcoins in opmars:
2018 belooft het jaar van de digitale valuta te gaan worden bij het grote publiek. Blockchain/ cryptocurrencies zullen de toekomst veranderen op de manier die we ons niet kunnen voorstellen.
Zoals de meeste weten is de Bitcoin op dit moment niet meer het enige digitale valuta op de markt. Naast Bitcoin zijn er op dit moment 1382 andere munten op de markt. Het aantal nieuw bijkomende munten zal in 2018 alleen maar gaan toenemen. 10% van de alternatieve digitale valuta’s zijn net zo interessant of zelfs interessanter dan de Bitcoin. Het investeren in deze digitale valuta’s, in de volksmond ook wel de Altcoins genoemd zijn zeer lucratief. Bitcoin kan over een periode van 3 maanden koersstijgingen van 300% realiseren. Andere veelbelovende Altcoins realiseren deze marge in één dag. Tel uit je winst!

Binnenkort start ik met klassikale trainingen. Zorg dat je in het nieuwe jaar als eerste erbij bent. De exacte datum volgt. Ook is het mogelijk om bij mij privélessen te volgen. Join the revolution!

Voor meer info stuur mij een bericht of neem contact op via sekander.ghani@me.com | +31 6 55854631 | Twitter: #sekander_ghani | Steemit: sekander

DBmhvtFXYAE205E.jpg-large.jpeg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center