Peu yg na

Osteguna Eid ostean, hain zuzen 08.30 etan On, I eta hondartzara joan hondartzara Carita.Sebelum Carita dugu oporretara nire familia, janaria eta edaria gurekin sana.Sedangkan familian gozatzeko ibilgailua dena prest pakai.Setelah egingo prestatzeko prestatzen dut , zuzenean joan ginen Carita hondartzara.

Ibilbidean zehar, edertasun alamnya.Jalannya olatu bat, hau da neat eremuak forratutako bezalako bihurri harritu nintzen, eta mendiko giro oso indah.Ternyata hain handia opari Jainkoak Guztioi eman.

Hondartzara iristean, egun horretan eguraldia nahiko beroa izan teduh.Kebetulan duten leku bat berehala dugu begiratu hain beristirahat.Setelah leku eroso leku egoki bat lortzeko aurkitu behar izan genuen, naiz eta nire lehengusua berehala oldartu beach.We igeri zuzentzeko bitartean olatuak zetorren gozatzen gure gorputza.

hondartza giroa dut gozatzen zen bezala, bat-batean, norbaitek laguntza negarrez entzun nuen. "Mesedez ...... mesedez .......!" bihurtzen da ahotsa sepupuku.Betapa sorpresa izan zen, ombak.Aku eta jendeak egiten zuen inguruan zuzenean laguntzeko ikusi nuen Nire lehengusina aurpegia hain zurbila ikusi nuen, beldurra ito egin zuen.

Gorabehera Horren ondoren, nire gurasoak eskatu digu igeriketa gelditu eta berehala garbitu gure gorputzak pasir.Mereka beteta ez badaude desiragarria kembali.Tentu jakina, beren eskaerak jarraituko dugu, gauzak nahi.

etxera joan aurretik, ez ahaztu janaria eta edaria guztia home.Having dugun prestatu zuen gustura jolastu sentitu izan dugu, etxera joatea erabaki genuen.
image
Oporretan nire oroitzapenak ematen ditut. Espero dut ez dudala nire lehengusina izatearen zorigaitza esperimentatu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now