Bir Kedi Buldum Sanki! Sahiplenip Bakamıyorsan Sahiplenme!

Bir Kedi Buldum Sanki

Herkese merhaba arkadaşlar daha iki gün önce yavru kedi maması tarif etmiştim. Dün gece çöpün yanında yavru kedi buldum. Tahminim 1 aylık. Akşam üzeri arkadaşımın yanına gitmiştim. Dedikodu gır gır şamata derken eve gitmek vakti gelmişti artık.
Kapıya çıktım bir kedi sesi vardı ama kendisi yoktu. Arkadaşım nerede bu kedi kaç gecedir sesini duyuyorum dedi. Büyük ihtimal yolunu kaybetmişti veya annesi tarıfından terk edilmişti en kötüsüde birisi sahiplendi ve kediye bakamayıp onu sokaga bırakmıştı.
Her neyse sesi takip ederek çöp kutusunun yanında kartonun içinden geliyordu. Bir baktım ay parcası gibi bir güzellikle karşılaştım. Hemen alıp eve getirdim ve vucut ısısını yükseltmek için battaniyeye sardım yavrum kim bilir kaç gündür dışarıdaydı.
Minik kedi ısındıktan sonra üst komşumuzdan aptamil mama rıca ettık bu gece ıdare edelim diye. Komşumua sağolsun birde biberon verdi. Kendisi yeni doğum yaptıgı için mazemeleri ancak ondan bulabilirdim bu saatte.
Daha çok küçük oldugu için aşı yaptırmayacagım benim bildiğim en az 3 aylık olması lazım. Şuan keyfi yerinde karnı tok sırtı pek.

Rica ediyorum bakamayacagınız hayvanları sahiplenmeyin.
image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now