This content got low rating by people.

Welcome back


image

Jawa

Ing kamar paling tenang
Aku rumangsa ana ing kene
Pakaryan aku, malah aku
Sampeyan nggawa akeh pengarep-arep ala

Aku mikir maneh
sing wis dilakoni
Sampeyan sijine krasan
tengen kiwa

Cukup, yen sampeyan teka;
banjur ninggal maneh
Atine iki ora kanggo ndhelikake;
banjur ninggal maneh

Sira tresna sampeyan;
wis ilang ing bisu
utawa malah, saiki wis mati
lan ora bakal bali

Inggris

In the quietest room
I feel your presence here
Accompany me, even on my own
You're bringing a bunch of sad memories

I thought again of the heart
which you have hurt
You plug a dagger
right on my left side

Suffice it, if you just come over;
then leave again
This heart is not to hide;
then leave again

Love you ever gave;
has been lost in silence
or even, is now dead
and will not return


Thanks For Reading My Writing
I hope you like it

@elbow


Your voting will force your voice to give me strength.
thanks.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center