Λάβετε την αγάπη του κυρίου

Unsung Ήρωας της Υπηρεσίας
Unsung Hero, Είναι ο Δάσκαλος
Ποιος με εκπαίδευσε, Ποιος μου έδωσε την επιστήμη
Ειλικρινή και ασθενής
Το χαμόγελό μας μας ενθαρρύνει
Καλώς ήρθατε σε ένα καλύτερο μέλλον
Ένα σημείο του ιδρώτα σου
Υποδεικνύει έναν μεγάλο αγώνα
Για τους μαθητές του
Σας ευχαριστώ Κύριε
Ο αγώνας σας σημαίνει πολλά για μένα
Χωρίς σας δεν θα ξέρω για αυτόν τον κόσμο
Θα προσευχηθώ πάντα για σένα
Σας ευχαριστώ Κύριε

Go For Student Ινδονησία
Ακούστε, ακούστε, ακούστε το περιεχόμενο αυτού του άρθρου
Μόνο σε σας είναι η ελπίδα μου
Μόνο τα ιδεώδη που διακυβεύονται
Τίποτα δεν είναι αδύνατο για σένα
Ανυψώστε με το συνεχές ρεύμα κτυπήματος
Μάθετε με αισιοδοξία
Προωθήστε το ρυθμό του αλόγου σας
Καταπολέμηση των απότομων βράχων που ενοχλούν στους δρόμους
Θυμηθείτε, Είστε ελπίδα, είστε το μέλλον
Το μέλλον είναι στα χέρια σας
Η κρυμμένη ελπίδα είναι στους ώμους σας
Η τύχη του έθνους σας είναι καθοριστική

Είστε ο οδηγός μου
Είσαι ο δάσκαλός μου
Με μορφώσατε
Κύριε
Αυτό είναι το ψευδώνυμό σας
Ποιος δεν βαριέται ποτέ
Διδάξτε και καθοδηγήστε με
Κύριε
Χωρίς σας θα είχα καταστραφεί
Χωρίς εσένα θα είμαι δυστυχισμένος
Και χωρίς σας θα χάθηκα
Κύριε
Σας ευχαριστώ
Για όλες τις υπηρεσίες σας

Ήρωας της Εκπαίδευσης
Ο πρώην άδειος κόσμος μας
Ο κόσμος μας ήταν κάποτε σκοτεινός από πόνο
ποτέ δεν άγγιξε το φως
Αδειάστε, Hampa, και σκοτάδι υπάρχουν
Δεν μπορεί να κάνει τίποτα, δεν μπορεί να πάει πουθενά
Ήρωας Pendisi από τότε που ήρθατε εκείνη την ημέρα
Ο κόσμος μας είναι γεμάτος χρώματα
Ο πρώην κοίλος μας κόσμος
Γεμίζετε με γραμμές, λέξεις και σχέδια
Δεν τολμούσαμε μόνο να ονειρευτούμε
Τώρα αρχίζουμε να έχουμε αυτά τα όνειρα
Γιατί είσαι αυτός που μας δίδαξε
Σχετικά με τα όμορφα χρώματα
Σχετικά με τις γραμμές που πρέπει να ζωγραφιστούν στον καμβά
Επίσης για λέξεις που δεν τελειώνουν ποτέ

Το σχολείο μου
Σχολείο όπου σπουδάζουν
Εκεί συναντήθηκα με τον δάσκαλο
Εκεί προετοιμάζω το απόθεμά μου
Για να αντιμετωπίσει το μέλλον μου
Η ποιοτική σχολή μου
Είσαι πάντα στην καρδιά μου
Οι καθηγητές μου είναι πάντα νούμερο ένα
Ως δεύτερος γονέας μου
Αυτό μου δίδαξε την επιστήμη
για να μην γίνω ανόητος
Το γυμνάσιο μου
εκεί που δημιούργησα την ιστορία μου
Μαζί με τους φίλους μου επέτυχα την ευκαιρία
πέρα από τις καλές εποχές στις οδυνηρές αναμνήσεις
μνήμες που δεν έχασαν ποτέ στη μνήμη μου
Μέχρι να φύγω από το σχολείο μου
για να φτάσω στο όμορφο όνειρό μου

Έτσι η ανασκόπηση και η συζήτηση πάνω στον ορισμό της ποίησης, τα παραδείγματα της ποίησης και ο πιο ολοκληρωμένος τύπος ποίησης μπορεί να είναι χρήσιμα για τους αναγνώστες. Η λέξη μαργαριτάρι για αυτό το ποίημα έχει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι λέξης.

Για τους φοιτητές που είναι ακόμα στο σχολείο, επιτύχετε τα υψηλότερα ιδανικά σας και τιμάτε τον δάσκαλό σας στο σχολείο, γιατί χάρη στον καθηγητή σας είναι μια πολύ χρήσιμη επιστήμη. Για τους δασκάλους σε όλο τον κόσμο σας ευχαριστούμε πολύ που μας καθοδηγεί μέχρι σήμερα, η επιστήμη που μας δίνετε θα κάνει για να χτίσει την Ινδονησία προς το καλύτερο.

Συλλογή Αστεία και Pantun Αστεία Θέλετε να Status »« Συλλογή των λέξεων Ισλαμική Μαργαριτάρια Σχετικά με το γάμο
Ετικέτες: Κίνητρο
Al Fatich: Λατρεύω να εμπνέω με λόγια σοφίας

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Σχετική Δημοσίευση
Συλλογή ποιημάτων καρδιάς της μητέρας
Ποίηματα, η μητέρα εξακολουθεί να θυμάσαι μαζί μου
Επικοινωνία σχετικά με την πολιτική
Αρχή | Προβολή έκδοσης μη-AMP Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Αποδοχή

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center