RE: RE: Wyzwanie czytelnicze 2019 czyli 52+
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wyzwanie czytelnicze 2019 czyli 52+

RE: Wyzwanie czytelnicze 2019 czyli 52+

Ja pozostanę przy lc, nawet zaczęłam tam wprowadzać do biblioteczki książki, które mam. Zresztą to tam kliknęłam w wyzwanie, no a jak się powiedziało a, to trzeba powiedzieć b.
Kiedyś założyłam bloga, ale oprócz mojego partnera nikt go nie czytał i się zniechęciłam. Gdyby jeszcze istniał (blog, bo partner istnieje nadal), to tam moje zbiory byłyby zapisane i opisane. No i motywacja by była, bo żeby pisać regularnie musiałabym tez czytać.
Na początek wyzwania wezmę się za już zaczęte książki, których nie udało mi się doczytać w ubiegłym roku. Takie małe fory sobie dam ;)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now