Opinia o "Beastars" po 1 odcinku

#pl-artykul #anime #pl-serial #Beastars #polish

bs2.jpg

W końcu obejrzałem 1 odcinek #Beastars. Jeśli co tydzień będzie tak dobrze, a nawet lepiej, to powtórzę się po raz kolejny - rok 2019 jest najlepszym rokiem dla anime od lat :D.
Jest dokładnie tak, jak mi to zapowiadały koleżanki i koledzy, a biorąc pod uwagę ich opinie o mandze, to był jedynie wstęp.

bs 3.jpg

"Beastars" to serial, którego bohaterowie są zwierzętami o ludzkich cechach. Doskonale pokazuje nasze typowo ludzkie problemy (uzależnienia, pilnowanie siebie i swoich odruchów, wpływ pierwotnych instynktów na nasze zachowanie, relacje w społeczeństwie i wiele innych) na przykładzie zwierząt. Mało tego, bohaterowie traktują siebie mniej-więcej tak samo, jak ich odpowiedniki z naszego życia.

Koty jak to koty, psocą, droczą się i mają mentalność internetowego trolla, który dla własnej zabawy sprawia komuś przykrość. Albo relacje między mięsożercami, a roślinożercami na lekcji WF-u, momentalnie podzielili się na grupki xD. W pierwszym odcinku nie było tego za dużo, ale słyszałem, że w mandze jest tego więcej.

bs1.jpg

Mógłbym oglądać to anime dla samej fabuły i postaci, które wybijają się ponad przeciętność, mając kompletnie gdzieś oprawę audio-wizualną. Widziałem już brzydsze kreskówki, a pierwsze materiały promocyjne były dla mnie takie sobie. Na całe szczęście, jest jednak zauważalnie lepiej niż w filmach reklamowych. CGI jest bardzo dobrej jakości, gdyby anime wyglądało nieco lepiej, to pewnie nawet bym nie zwrócił uwagi na grafikę komputerową. Kolory i rysunki są ładne, animacja jest co do zasady płynna itd. Zasadniczo nie mam do czego się przyczepić, może by się trafiła jedna scena, czy dwie, ale nie wynikało to z niedbalstwa, czy zbyt małego budżetu. Ot, wpadka.

Poza tym polubiłem Legoshiego, Króliczkową i Jelenia.

Wiem, dużo ogólników, ale nie znam mangi i trudno mi napisać coś więcej, co miałoby ręce i nogi.


Pierwotnie opublikowano na Zwykły chłopak piszący o popkulturze, polityce, anime, serialach, ksiażkach i wszystkim innym, co go zainteresuje.. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center