"Beastars" omówienie 7 i 8 odcinka.

Tydzień temu nie miałem okazji, by obejrzeć "Beastars", zatem tym razem obejrzałem odcinek 7 i 8.

Kurde, ja naprawdę chciałbym choć w jednym omówieniu "Beastars" się NIE powtarzać, ale nie ma opcji xD. Mało tego, z odcinka na odcinek autorka zaskakuje mnie swoją pomysłowością coraz bardziej. Jak np. tym - "You idiot! Nowadays, just displaying your strenght to an herbivore is enough to get a carnivore arrested!". Autorko "Beastars" - duży szacun za odniesienie się do plagi dzisiejszych czasów z Metoo i z rzucaniem oskarżeń o molestowanie/znęcanie się na podstawie słów nie popartych dowodami.

Jestem ciekaw, czy coś wyjdzie z tego platonicznego zakochania (?) nioski-kurki do Legosiego. Wyglądało mi to trochę na scenę, gdy nieco pulchniejsza dziewczyna próbuje zagadać do przystojnego chłopaka z klasy, ale nie umie się ogarnąć i zająć się tym porządnie. Miejm nadzieję, że w przyszłości urośnie z tego jakiś fajny wątek, bo polubilem tę kurkę i jej idealistyczne podejście do życia ;D.

Skoro o tym mowa, to w 7 i 8 odcinku dostaliśmy dużo scen z Haru. Nie tylko tych erotycznych, bo dziewczyna również próbowała rozgryźć swojego kolegę i co się kryje za jego nieprzeniknioną maską, z którą chodzi cały czas. Wilczek z kolei w końcu dowiedział się o tym, że Królikowa jest FwB z Louisem - świetnie wypadła końcowa scena z 7 odcinka, gdy Legosi w końcu dodał 2 do 2 i zrozumiał, dlaczego Rogacz kręci się koło wybranki jego pen... serca znaczy.

Świetna była też scena, jak Pieseł zobaczył przypadkiem ślizgacze Legosiego xD. Bardzo życiowe, słyszało się o paru takich akcjach na etapie liceum.

Louis w sumie niczym mnie nie zaskoczył, spodziewałem się mniej-więcej takiego początku jego znajomości z uroczą dziewczynką. Zdziwiła mnie za to jego scena z Wilczycą Juno. W pierwszej chwili, gdy sprowadziła go do poziomu podłogi, to myślałem, że zechce go zgwałcić. W sumie, patrząc po jej oczach, to chyba niewiele się pomyliłem - Juno ma chyba ochotę na niego :>.

No i nie mogę się doczekać na zobaczenie konsekwencji z finałowej sceny, w której przestraszona Haru pomyliła Legoshiego z Louisem. Ciekawi mnie, jak zachowa się Rogacz, gdy się dowie o tym zdarzeniu :D.


Pierwotnie opublikowano na Zwykły chłopak piszący o popkulturze, polityce, anime, serialach, ksiażkach i wszystkim innym, co go zainteresuje.. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center