Maszkok és leplek

idézet

Lehet a végén tényleg a fejemre szakad az ég
De nekem talán a kezdet csupán, ami neked már a vég
– Tankcsapda


Nem mindenki fed fel rögtön mindent magáról mindenkinek. A nagy dumásokon kívül kevesen teszik meg ezt. Ők elsőre lehengerlőek, magabiztosnak látszanak, míg a másik véglet csendesnek, visszafogottnak, esetleg elveszettnek. Pedig aki igazán nagy dolgokat akar megvalósítani, annak nincs ideje és energiája önfényezésre.

Nézd meg Mark Zuckerberget a szürke, pár dolcsis pólójában, vagy Elon Muskot, aki úgy jelenti be az űrutazási cégénél az áttöréseket, mintha arra válaszolna, mi volt a reggeli.

Van erről egy jó jelenet Az ördög ügyvédjében, amikor Milton (a Sátán) oktatja erről Kevint:

Ne bízza el magát fiam, bármennyire menő. Maradjon inkább észrevétlen, ez a trükk, barátom. ...
Kezdettől fogva alábecsültek. Nem gondolná rólam, hogy én vagyok a mindenség ura, nem igaz? ...
Az én kezem babrál Mona Lisa szoknyája alatt.


Az idézetek arra valók, hogy szebb szavakkal mondják el, amit amúgy is tudsz vagy érzel. Ezért osztják meg olyan sokan őket és ezért tettem őket könnyen megoszthatóvá. Helyettem is beszélnek...

via busy v2 beta

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now