Dünya Kupası Çeyrek Final 1. Gün Tahminlerim

asd.jpg

14 haziranda başlayan 2018 FİFA Dünya Kupası'nda sıra çeyrek final maçlarına geldi. Messi, Ronaldo gibi yıldız oyuncuların turnuvaya erken veda etmesi futbol severlerde için hayal kırıklığı yaratsa da, turnuva öncesi çoğu kişinin favorisi olan takımlar hala yoluna devam ediyor.

Ben de bir futbol sever olarak bugün başlayacak olan çeyrek final maçları hakkında tahminlerimi yazmak istedim.
Keyifli okumalar...

URUGUAY-FRANSA (TSİ 17:00)

1 milyar doları geçen takım değeriyle Fransa çoğu kişinin favori takımı konumunda. Benim açımdan turnuvada izlemesi en zevkli takımlardan birisi. Özellikle Mbappe'nin son 16 maçında Arjantin karşısında oynadığı oyun ayakta alkışlanacak cinstendi.

Uruguay'ın defansif olarak turnuvanın en iyi takımı olduğunu düşünüyorum. Oynadıkları son 4 maçta sadece 1 gol yediler. Uruguay kalesini ise Türk furbol severlerin yakından tanıdığı Muslera koruyor.

Bu maçın çok gollü geçmeyeceğini düşünüyorum ancak Fransa yıldız oyuncularının da yaratacağı farkla turu geçen takım olacaktır.

BREZİLYA-BELÇİKA (TSİ 21:00)

Brezilya da turnuvanın favori takımlarından. Oldukça kolay bir gruptan lider olarak çıktılar. Son 16 maçında ise Meksika'yı 2 golle geçerek buraya geldiler. Bu maç onlar için turnuvada şuana kadar oynadıkları en zor maç olacak gibi gözüküyor. Neymar, Coutinho gibi yıldızlara sahipler.

Belçika, son 16 turunda Japonya karşısında çok zor bir mucizeyi gerçekleştirerek 2-0 yenik durumdan gelerek maçı 3-2 kazandı ve turu geçmesini bilen takım oldu. Grupların son maçında İngiltere'yi yenmiş olsalar da o maç yenilenin daha karlı çıkacağı bir maçtı ve pek belirleyici değildi. Belçika da Kevin de Bruyne gibi hızlı oyunculara sahip.

Bu maçı da favori olan Brezilya'nın geçeceğini düşünüyorum. Sabah oynanacak olan Fransa-Uruguay maçından daha zevkli bir maç olacağı kesin.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now