Czas na gamingową emerytuję?

Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jest to reupload ze starego konta do którego zgubiłem klucze.

Witajcie, od jakiegoś czasu mam coś takiego że kompletnie nie mogę się wkręcić w żadną grę tak jak kiedyś w lola czy metina gdzie mogłem grać po kilka tysięcy godzin. Taki tak zwany "gamerski kryzys".

Mimo tego że mam około 100 gier na steamie, wszystkie gry na battle necie oraz wypróbowałem chyba każdego game passa. Od jakiegoś tygodnia czekam głównie na nową ligę w poe nie grając zbytnio w nic bo nic nie jest w stanie mnie wciągnąć, czasami spędzam cały dzień na szukaniu ciekawej gry i nic... Granie w gry od zawsze było moim "hobby", wolałem sobie pograć zamiast idk oglądać tv. Pamiętam jak mówiłem że jak będę stary to nadal będę grać a nie patrzyć przez okno co ludzie robią tak jak większość starszych ludzi aktualnie.

I tak się zastanawiam czy to już wiek a mam dopiero 23 lata czy po prostu się już "przegrałem" jakkolwiek to nie brzmi.
Mieliście podobne kryzysy i jak one się kończyły? Czy może po prostu aktualnie nie ma ciekawych gier? A może potrzebuję krótkiej przerwy od "gamingu"?

Pozdrawiam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now